Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 95 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #249676
    Surbarbro
    Deltagare

      Nu är jag laddad. Har börjat att packa. Hittar säkert saker som vi saknar.

      Nisse har inte fått BMW:en, fast han säger att han ska ringa och kolla imorgon.

      Jag hoppas att han inte får den, så vi får åka Servicebilen.
      Måste bara byta däck, har ju isdäcken på. Vi har ju haft så kul här på isen.

      Nu ska man ju kolla hur proffsen kör.

      Kör försiktigt imorgon.

      Ses imorgon kväll.

      Längtar!

      // Catrine
      Ska bli så kul.

      #249716
      Daniel666
      Deltagare

        Ha det nu riktigt skoj och kör försiktigt allihop. Jag slår en signal i morgon för en lägesrapport Andersson 🙂

        #249724
        Vince
        Keymaster

          Jag hoppas att han inte får den, så vi får åka Servicebilen.
          Måste bara byta däck, har ju isdäcken på. Vi har ju haft så kul här på isen.

          Ta med isdäcken….vi hittar säkert en sjö där med 😀

          Ja jag va och hämtade 15kg på väg till jobbet som jag lämnade in förra veckan. 24 bitar VS- och rådjurslår sen en av mina hemgjorda korvar som jag nu provat att röka oxå 😉 Tyvärr tog jag med den till jobbet så halva gick på några minuter och ett halvt VS-lår 🙂 Man undrar om dom inte får nån mat hemma gubbarna :p

          JA vad var det ja sa :cool:;)

          Kör säkert nu allihopa d—0.o—b
          Vi syns ikväll 🙂

          #249706
          Andersson
          Deltagare

            Nu sitter Vince, Adam och jag i Karlstad och äter oxfilé med klyftpotatis och grönpepparsås :p

            #249726
            Fladric
            Deltagare

              Är ju faktiskt lite avundsjuk! 😉

              #249666
              Davve
              Deltagare

                Är upp på lördagen. Jag skriker “hörde jag sååååål?” Förväntar vi ett ekande svar från er. Jag slår en pling Andersson.

                #249677
                Surbarbro
                Deltagare

                  Nu har Nisse och jag landat. De andra har åkt till Karlstad.
                  Det är stilla och lugnt. Kollar på TV och HÖRDE jag en skål?

                  Det tråkiga är att det är lite snö. Vi kunde ha tagit med oss lite.

                  Nu väntar vi bara att de andra kommer. Då blir det lite mer party och många kramar.

                  Davve: Jag hoppas att vi ses. Det var så länge sen.

                  #249749
                  BjorneJ

                    Hoppas ni får det skoj i skogen under morgondagen… själv får jag sitta hemma vid datorn den här helgen efter en febrig vecka 🙁 ni får hålla koll på subbarna i WRC3 klassen.. elda och ha skoj…
                    Hörde jag skålll….

                    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

                    #249678
                    Surbarbro
                    Deltagare

                      Nu har jag fattat. Alla sitter på den här … ! Face…k, eller vad det heter.
                      Alla är inte med där. Eget val.
                      Men vart tog klubben vägen.

                      Kan bara säga att jag har haft en underbar dag med mina bästa kompisar.

                      Vi har sett på Rally och ätit underbart. Tack Andersson.
                      Har bara gått upp ett kilo.

                      Saknar bara alla er andra som inte hängde på.
                      Men det blir ett nytt år och då blir det bara bättre.

                      Från ett imorgon kallare Rallyskog.
                      Skam den som ger sig.

                      #249737
                      TypeR
                      Deltagare

                        Home car washed, cheers for a great weekend guys, very friendly bunch, shame wasn’t more from the club, looking forward to next adventure d—0.o—b

                        #249754
                        narto
                        Deltagare

                          Tack för en mycket tevlig helg med nya vänliga själar, fränt rally o god mat!
                          Får sikta på nästa år igen, då tycker jag fler ska följa med!

                          #249679
                          Surbarbro
                          Deltagare

                            Vi är också hemma. Fick börja att ploga, så vi kom in. Jippie!
                            Ser också fram mot nästa år. Det är så himla kul.
                            Tack Andersson för all god mat i skogen. Ni andra vet inte vad ni missar.
                            Kul att träffa Jeppe och Ubbe i skogen.
                            Trevlig att vi även har fått lite nytt blod till klubben.
                            Välkomna Carolin, Simon och Adam. Tack för många skratt.
                            Jag hoppas att vi inte skrämde bort er.

                            Nästa år hoppas jag att det är fler som hänger på.

                            Nu ska jag sträcka ut mig och Nisse ska behandla sin träningsverk.

                            #249725
                            Vince
                            Keymaster

                              Tack alla för sällskapet i värmländska skorgarna.
                              Andersson: som vanligt så var det tack vare dig som vi hade lyxkäk mitt i skogen. d—0.o—b.
                              Synd att inte fler kom men jättekul att träffa nya ansikten.
                              Adam, we managed not to restart the 100 years’ war :D.
                              Hoppas vi syns snart igen 🙂

                              #249712
                              karlzzon.
                              Deltagare

                                Det är sååååå ballt och kul att vara i skogen!!!!!
                                Som vanligt lyx mat och väldigt trevligt sällskap.
                                Riktigt kul med nya ansikten välkomna till klubben.

                                #249667
                                Ubbe
                                Deltagare

                                  Kul att stöta på alla gamla rävar, och nya rävar också för den delen! Lotta var inte helt nöjd med att sitta hemma i lördags så nästa vinter satsar vi på att hänga med klubben båda två!

                                  Kommer våren snart?

                                Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 95 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.