- Detta ämne har 72 svar, 12,121 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 8 månader sedan av stef3.
-
FörfattareInlägg
-
13 december, 2011 kl. 20:02 #230576AnderssonDeltagare
Jag är väldigt sugen och kommer att åka om det funkar!!!!
Vince du kanske kan komma till mig så åker vi tillsammans????Men Fru Karlzzon då?
13 december, 2011 kl. 20:07 #230577AnderssonDeltagareSer ut att bli ett härligt gäng nästa år oxå. Bara tjöta på så jag vet om jag ska hyra ett hus till 🙂
Anmälan och boende tråd kommer jag ut med efter nyår.(Hade besök inatt, hoppas jag hinner hem o sätta mig ikväll så vi har något att grilla ;))
13 december, 2011 kl. 20:42 #230568SurbarbroDeltagareOm inget hinder kommer, så är Nisse och jag på plats.
Ska bli kanonkul!
Ser fram emot när Piff och Puffs lillebror ska elda.
Ta med motorsågen. Eller en vass yxa och såg.Fan, Andersson, vadå sätta dig. Tog ett tag innan jag fatta.
HIHI!Servicebilen måste ju luftas.
/ Catrine
13 december, 2011 kl. 21:14 #230596kamikazeDeltagareFan, Andersson, vadå sätta dig. Tog ett tag innan jag fatta.
HIHI!Andersson ska stånka korv så vi har något att grilla :D:D
14 december, 2011 kl. 15:34 #230578AnderssonDeltagareDet va nära, gick o lade mig 02.15. Halv tre såg grannen dom så inatt ska jag sitta längre om det behövs.
Får jag bara tag i fjälster så kan jag göra korv 😉14 december, 2011 kl. 15:47 #230607Christian SDeltagareLite rally är aldrig fel :)….hänger gärna på om jag får åka med nån från gbg trakten.
du ska inte ha med dig chefen? hon tyckte ju tydligen att vi va trevliga i lördags så det hade varit kul och se om hon fortfarande tycker det efter att ha umgåtts med oss i 4 dagar:p
15 december, 2011 kl. 18:33 #230615VinceKeymasterdu ska inte ha med dig chefen? hon tyckte ju tydligen att vi va trevliga i lördags så det hade varit kul och se om hon fortfarande tycker det efter att ha umgåtts med oss i 4 dagar:p
Hon tyckte verkligen att ni var trevliga MEN…det krävs jävligt mkt mer än trevliga mäniskor för att få henne o va utomhus i kylan i 4 dagar 😀 ;)….så jag kommer själv.
15 december, 2011 kl. 19:26 #230616VinceKeymasterJag är väldigt sugen och kommer att åka om det funkar!!!!
Vince du kanske kan komma till mig så åker vi tillsammans????Ja visst skulle det funka…..vi får se hur vi kan lösa logistiken när det närmar sig.
Jag, Linda, Christian, Piff, Puff, Piff&Puffs bror..
Räcker det? 😉
Jadå det räcker gott o väl 🙂
15 december, 2011 kl. 19:45 #230579AnderssonDeltagareSka hela Göteborg med till Värmland 🙂
16 december, 2011 kl. 00:50 #230569SurbarbroDeltagareSka hela Göteborg med till Värmland 🙂
Hallå!
Vi är väl ett par från Hudik.Vince: Prata med ÅSA. Hon är ju inte ensam som Tjej.
Köp ett par Skoterdojjor. Lovar att hon inte fryser om fötterna.
Frågar, tjejerna förra året. Lovar att alla de kommer att ha riktiga
skor. För de frös och det gjorde inte jag.Ska bli kanonkul.
Saknar er så mycket.
Kram till er alla.
SURBARBRO
20 december, 2011 kl. 03:10 #230580AnderssonDeltagareEn svensk att hejja på http://www.bilsport.se/news.php?id=98310
10 januari, 2012 kl. 01:49 #230581AnderssonDeltagareAnmälan till boende upplagd, bara fråga på om ni undrar över något som är oklart.
11 januari, 2012 kl. 17:40 #230617VinceKeymasterAnmälan till boende upplagd, bara fråga på om ni undrar över något som är oklart.
Var anmäler man sig då :confused:? Vad gäller det för dagar för boendet (onsdag kväll till söndag mogon?) Vad kostar boendet och vart ligger det?
Är det i denna tråd man anmäler sig så anmäler jag mig här och nu 🙂 (som det ser ut nu 1 person bara)- Vince –> 1 person (behöver skjuts med nån från gbg trakten…karlzzon :D)
11 januari, 2012 kl. 18:38 #230600karlzzon.DeltagareVar anmäler man sig då :confused:? Vad gäller det för dagar för boendet (onsdag kväll till söndag mogon?) Vad kostar boendet och vart ligger det?
Är det i denna tråd man anmäler sig så anmäler jag mig här och nu 🙂 (som det ser ut nu 1 person bara)- Vince –> 1 person (behöver skjuts med nån från gbg trakten…karlzzon :D)
Du kan åka med mig!! jag är ensam i bilen.
11 januari, 2012 kl. 19:00 #230602SteeweDeltagareVar anmäler man sig då :confused:? Vad gäller det för dagar för boendet (onsdag kväll till söndag mogon?) Vad kostar boendet och vart ligger det?
Här har du anmälan-tråden för boende.
http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=90944
Vanligtvis är det från torsdag till söndag som gäller.
Sen en annan fråga, hur långt är det från boendet till Norge? Eftersom fredagen endast går där..
*edit, fel av mig. Torsby går fredag kl 16.05* -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.