Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 73 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #230564
    andreaswrx
    Deltagare

      Vad hade du för betyg i rättstavning Andreas?

      cp htc mobil som inte kan stava

      #230595
      challe
      Deltagare

        Kommer nog inte bli så många som åker kokare, inte i vårat gäng iaf 😉
        Själv kommer jag ta brukisen en RX-00

        #230609
        Christian S
        Deltagare

          Jag och tjejen ska också upp. Tar ni alla imprezorna dit?

          Fler ifrån Göteborg, trevligt 🙂

          Ska ni också vara där torsdag-söndag? isåfall kan ni slå följe med oss om ni vill, ni är även välkommna att bo med oss om ni vill, isåfall är det bara att skriva upp sig i boende tråden.

          Är det nån gång man ska köra impreza är det väl till en wrc-tävling? Känns ju fullt logiskt 🙂 Hoppades på att få spana in lite imprezor :/

          Det beror på att flera av oss kör inte med den på vintern och sen så är det så att min och flera av dom andra som ska med har sina bilar nerskruvade då man brukar uppdatera bilen under vintern så att man kan köra ännu fortare runt banan på banträffarna på sommaren;)

          #230587
          Andersson
          Deltagare

            Bara man kör Subaru så kvittar det vilken modell 🙂

            #230619
            Vince
            Keymaster

              Hoppas att jag får lifta med Karlzzon jag :).

              Andersson vet du hur många sovplatser som finns?

              #230610
              Christian S
              Deltagare

                med tanke på priset så antar jag att vi har tillgång till 2st hus, vet inte exakt hur många platser det finns totalt men skulle tippa på att det finns 4-6 plaster kvar så är det någon mer som är sugen på att hänga med så är det bara att skriva upp sig.

                #230620
                Vince
                Keymaster

                  med tanke på priset så antar jag att vi har tillgång till 2st hus, vet inte exakt hur många platser det finns totalt men skulle tippa på att det finns 4-6 plaster kvar så är det någon mer som är sugen på att hänga med så är det bara att skriva upp sig.

                  Tänkte mest på om några behöver ta med sig extra madrass….jag har ingen sån iaf men kan köpa nån i värsta fall.

                  #230611
                  Christian S
                  Deltagare

                    det ska inte behövas då det fanns till alla förra året.

                    #230588
                    Andersson
                    Deltagare

                      Det är minst 8 platser plus soffa bara i Sölvis hus. Sen vet jag inte hur många det är i Annikas. Men jag kan ta med min uppblåsbara SÄNG då 😉 till dig Vince.

                      #230621
                      Vince
                      Keymaster

                        Det är minst 8 platser plus soffa bara i Sölvis hus. Sen vet jag inte hur många det är i Annikas. Men jag kan ta med min uppblåsbara SÄNG då 😉 till dig Vince.

                        Vågar du låna ut din SÄNG till en invandrare 😉 😀 ?

                        #230571
                        Surbarbro
                        Deltagare

                          Vadå?
                          Invandrare!
                          Får ju inte säga det vi brukar, på nätet.
                          Men.. vadå…?
                          Även jag kan ta med mig ett par madrasser, så att Åsa också får
                          plats. 🙂

                          #230572
                          Surbarbro
                          Deltagare

                            Är det nån gång man ska köra impreza är det väl till en wrc-tävling? Känns ju fullt logiskt 🙂 Hoppades på att få spana in lite imprezor :/

                            Vi kommer med Servicebilen. Impreza Kåmbi.
                            Hon luftas ju året om.
                            Men det var ju nästan att jag rega in Leksaken.
                            Nisse upptäckte att jag hade vinterdäck till Leksaken.
                            Var faktiskt lite sugen.
                            Men nu har jag bestämt, det blir Servicebilen.

                            #230612
                            Vince
                            Keymaster

                              Vadå?
                              Invandrare!
                              Får ju inte säga det vi brukar, på nätet.
                              Men.. vadå…?
                              Även jag kan ta med mig ett par madrasser, så att Åsa också får
                              plats. 🙂

                              Om det är nån som kan använda ordet blatte (om mig själv iaf) här så är det väl jag 😉 om det är det ordet du syftar på. Jag syftade mest på ett nåt som jag o Andersson pratade om vid storträffen o då användes ordet invandrare o inget annat :D.
                              Kan du se till att det blir +25 o sol så kommer Åsa. Annars tror jag inte att nån har “råd” att övertala henne :D.

                              #230589
                              Andersson
                              Deltagare

                                Om det är nån som kan använda ordet blatte (om mig själv iaf) här så är det väl jag 😉 om det är det ordet du syftar på. Jag syftade mest på ett nåt som jag o Andersson pratade om vid storträffen o då användes ordet invandrare o inget annat :D.
                                Kan du se till att det blir +25 o sol så kommer Åsa. Annars tror jag inte att nån har “råd” att övertala henne :D.

                                Ja sol brukar vi ha iaf och då blir det varmt även på vinyerrally.
                                16 sovplatser är det innan någon behöver ta med madrass.
                                Fick även det tråkiga beskedet att inte Mikke kan följa med pga jobb.

                                #230573
                                Surbarbro
                                Deltagare

                                  Om det är nån som kan använda ordet blatte (om mig själv iaf) här så är det väl jag 😉 om det är det ordet du syftar på. Jag syftade mest på ett nåt som jag o Andersson pratade om vid storträffen o då användes ordet invandrare o inget annat :D.
                                  Kan du se till att det blir +25 o sol så kommer Åsa. Annars tror jag inte att nån har “råd” att övertala henne :D.

                                  Klart det inte var det jag syfta på. HIHI!

                                  Fixar lätt + 25.
                                  Jag har ju Nisse med mig och kan ta med ett par extra varma dojjor.
                                  Det är ju skoj om vi blir några tjejer också.
                                  Fast.. nu var jag ju dum.

                                  Ser fram iallafall att träffa er alla.

                                  Tjing för dubbelsängen i det andra huset.

                                  Ses!

                                Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 73 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.