Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 73 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #26923
    Andersson
    Deltagare

      Hej Subaruvänner!
      Nu är det dax att boka in semester.
      Vi som varit med tidigare vet vilken upplevelse det är och hur kul vi brukar ha det.
      Här finns några bilder från förra året http://www.impreza.nu/expo/view_album.php?set_albumName=album1006

      Här kan ni läsa vad som planeras http://www.rallysweden.com/

      Boendetråd kommer runt nyår jag har börjat förboka den biten.
      Bara tjöta på här i tråden om rallyt!

      #230628
      FiddeFuling
      Keymaster

        Låter sjukt kul.. Funderade på att åka förra året men det blev inte av.

        Vad brukar ett kalas som detta kosta? ni som vart med förr..?

        Mvh
        \\ Mathias

        #230598
        bobban
        Deltagare

          Som det ser ut nu så kommer jag med så jag kan få se lite mer istället för att hänga bakom en gran hela lördagen hahaha 😛

          _________________________
          I added cool smileys to this message… if you don’t see them go to: http://e.exps.me

          #230594
          challe
          Deltagare

            Härligt bobban 🙂 börjar redan bli sugen

            #230574
            Andersson
            Deltagare

              Låter sjukt kul.. Funderade på att åka förra året men det blev inte av.

              Vad brukar ett kalas som detta kosta? ni som vart med förr..?

              Mvh
              \\ Mathias

              Jag tror jag brukar räkna 1500kr för boende, mat och rallypass. Olika typer av drivmedelskostnader tillkommer, typ diesel och konjak 😉

              #230613
              Vince
              Keymaster

                Jag tror jag brukar räkna 1500kr för boende, mat och rallypass. Olika typer av drivmedelskostnader tillkommer, typ diesel och konjak 😉

                O då blir det inte bilen som förbrukar mest 😀

                #230561
                andreaswrx
                Deltagare

                  självklart ska vi upp nästa år och se bilar åka av och hjul som inte sitter där dom ska:)

                  räknar med 1000:- mer ´2012 då fredagagen går inne i norge=dyrt
                  och inget SM nästa år heller

                  #230597
                  555_STI
                  Deltagare

                    Alltid kul med Rally! Har varit i Wales och åkte till några kompisar till Svenska men det vore kul att ta en sväng med SSC igen nästa år!

                    #230622
                    Jocke.T
                    Deltagare

                      Jag och ett gäng från jobbet kommer att befinna oss på plats 🙂
                      Vi har lånat jobbets stuga i Dömle.
                      Om man utgår från Karlstad, hur långt ifrån brukar sträckorna gå? Och hur är det med parkeringar i närheten av sträckan?

                      #230575
                      Andersson
                      Deltagare

                        Karlstad ligger typ 1,5h söder om sträckorna. Det är bara på torsdagskvällen man kör på travet i Karlstad.

                        #230623
                        Jocke.T
                        Deltagare

                          Karlstad ligger typ 1,5h söder om sträckorna. Det är bara på torsdagskvällen man kör på travet i Karlstad.

                          Det är ju inte så farligt långt. Jag som trodde att det var hur långt som helst :p
                          Tack för svaret 🙂

                          #230606
                          Christian S
                          Deltagare

                            parkering är det så där med iom att man nästan alltid parkerar längs med kanten på små vägar in till sträckan och kommer man sent så blir det att traska en bit men de är det ju ingen som har dött av:)

                            #230614
                            Vince
                            Keymaster

                              Lite rally är aldrig fel :)….hänger gärna på om jag får åka med nån från gbg trakten.

                              #230599
                              karlzzon.
                              Deltagare

                                Jag är väldigt sugen och kommer att åka om det funkar!!!!
                                Vince du kanske kan komma till mig så åker vi tillsammans????

                                #230601
                                Steewe
                                Deltagare

                                  Lite rally är aldrig fel :)….hänger gärna på om jag får åka med nån från gbg trakten.

                                  Jag, Linda, Christian, Piff, Puff, Piff&Puffs bror..

                                  Räcker det? 😉

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 73 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.