Visar 13 inlägg - 61 till 73 (av 73 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #230626
    fiskman
    Deltagare

      Hej gubbar . Jag tänkte åka upp lördag och titta . Vilka sträckor/områden ska ni titta på och vilka rekommendationen har ni på sträckor?
      Hade Gött så kanske vi syns i rallydimman

      #230590
      Andersson
      Deltagare

        Hej gubbar . Jag tänkte åka upp lördag och titta . Vilka sträckor/områden ska ni titta på och vilka rekommendationen har ni på sträckor?
        Hade Gött så kanske vi syns i rallydimman

        Det planerar vi kvällen innan tillsammans med några stänkare 😉
        Kom gärna upp tidigare än lördag för boende och mat har vi till dig oxå.

        #230627
        fiskman
        Deltagare

          Det planerar vi kvällen innan tillsammans med några stänkare 😉
          Kom gärna upp tidigare än lördag för boende och mat har vi till dig oxå.

          Jag får tacka för frågan men har en del att göra på fredag. Men dycker upp tidigt på lördag. kommer nog att sam åka med 🙁 evo upp. Får väll preja ner skiten i vänern. nä men jag kommer upp på lördag iallafall med en blå gc8.

          #230591
          Andersson
          Deltagare

            Jag får tacka för frågan men har en del att göra på fredag. Men dycker upp tidigt på lördag. kommer nog att sam åka med 🙁 evo upp. Får väll preja ner skiten i vänern. nä men jag kommer upp på lördag iallafall med en blå gc8.

            Ring mig då så kan du oxå få vara med lite riktigt folk, evo va är de för nåt 😉

            #230629
            hedberg____
            Deltagare

              jag och några polare ska till hagfors och kolla vi kommer hålla oss u hagfors hela helgen så de blir sprint hagfors på lördag å powerstage på söndag:P

              #230592
              Andersson
              Deltagare

                jag och några polare ska till hagfors och kolla vi kommer hålla oss u hagfors hela helgen så de blir sprint hagfors på lördag å powerstage på söndag:P

                Det är bara att komma och hälsa på, vi bor bara 2mil från Hagfors.

                #230630
                hedberg____
                Deltagare

                  Det är bara att komma och hälsa på, vi bor bara 2mil från Hagfors.

                  okej får se vi tänkte gå ut å ta nån öl på lördag kväll men kan väl höra av mig på nr som du har i inlägget?

                  #230605
                  Steewe
                  Deltagare

                    okej får se vi tänkte gå ut å ta nån öl på lördag kväll men kan väl höra av mig på nr som du har i inlägget?

                    Det blir garanterat mer än någon öl i Huset. 😉

                    #230624
                    Jocke.T
                    Deltagare

                      Det är bara att komma och hälsa på, vi bor bara 2mil från Hagfors.

                      Vart håller ni till då?
                      Vi har bosatt oss i Dömle.

                      #230593
                      Andersson
                      Deltagare

                        Vart håller ni till då?
                        Vi har bosatt oss i Dömle.

                        I Sörby.

                        #230625
                        JBE
                        Deltagare

                          god kväll alla som ska upp i dom värmlandska skogarna under helgen.
                          jag har en fråga ang. intresse för att vara med och “jobba” under söndagen i skidbacken i hagfors.
                          kortfattat så behöver jag 1-5 personer som ska vara “safety”. plats är nedre delen av skidbacken i hagfors, tror det är vid hoppet.
                          de som vill deltaga får marshall kort som gäller hela helgen, tors-söndag, program och mössa samt ev. mat på söndagen.
                          det du alltså slipper är att skaffa rallypass samt får stå på “bättre” plats i backen, väldigt enkelt.

                          om det finns någon som känner att detta kan vara intressant så ring mig.
                          0709-408193

                          välmött i skogen
                          Jon Bergström

                          #230631
                          nossnoJ
                          Deltagare

                            jag och en polare funderar på att åka upp och kolla lite under lördagen. kanske ses ute i skogarna.

                            #230632
                            stef3
                            Deltagare

                              Hello!!!!!! Good post!!!!!

                            Visar 13 inlägg - 61 till 73 (av 73 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.