Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 73 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #230576
    Andersson
    Deltagare

      Jag är väldigt sugen och kommer att åka om det funkar!!!!
      Vince du kanske kan komma till mig så åker vi tillsammans????

      Men Fru Karlzzon då?

      #230577
      Andersson
      Deltagare

        Ser ut att bli ett härligt gäng nästa år oxå. Bara tjöta på så jag vet om jag ska hyra ett hus till 🙂
        Anmälan och boende tråd kommer jag ut med efter nyår.

        (Hade besök inatt, hoppas jag hinner hem o sätta mig ikväll så vi har något att grilla ;))

        #230568
        Surbarbro
        Deltagare

          Om inget hinder kommer, så är Nisse och jag på plats.
          Ska bli kanonkul!
          Ser fram emot när Piff och Puffs lillebror ska elda.
          Ta med motorsågen. Eller en vass yxa och såg.

          Fan, Andersson, vadå sätta dig. Tog ett tag innan jag fatta.
          HIHI!

          Servicebilen måste ju luftas.

          / Catrine

          #230596
          kamikaze
          Deltagare

            Fan, Andersson, vadå sätta dig. Tog ett tag innan jag fatta.
            HIHI!

            Andersson ska stånka korv så vi har något att grilla :D:D

            #230578
            Andersson
            Deltagare

              Det va nära, gick o lade mig 02.15. Halv tre såg grannen dom så inatt ska jag sitta längre om det behövs.
              Får jag bara tag i fjälster så kan jag göra korv 😉

              #230607
              Christian S
              Deltagare

                Lite rally är aldrig fel :)….hänger gärna på om jag får åka med nån från gbg trakten.

                du ska inte ha med dig chefen? hon tyckte ju tydligen att vi va trevliga i lördags så det hade varit kul och se om hon fortfarande tycker det efter att ha umgåtts med oss i 4 dagar:p

                #230615
                Vince
                Keymaster

                  du ska inte ha med dig chefen? hon tyckte ju tydligen att vi va trevliga i lördags så det hade varit kul och se om hon fortfarande tycker det efter att ha umgåtts med oss i 4 dagar:p

                  Hon tyckte verkligen att ni var trevliga MEN…det krävs jävligt mkt mer än trevliga mäniskor för att få henne o va utomhus i kylan i 4 dagar 😀 ;)….så jag kommer själv.

                  #230616
                  Vince
                  Keymaster

                    Jag är väldigt sugen och kommer att åka om det funkar!!!!
                    Vince du kanske kan komma till mig så åker vi tillsammans????

                    Ja visst skulle det funka…..vi får se hur vi kan lösa logistiken när det närmar sig.

                    Jag, Linda, Christian, Piff, Puff, Piff&Puffs bror..

                    Räcker det? 😉

                    Jadå det räcker gott o väl 🙂

                    #230579
                    Andersson
                    Deltagare

                      Ska hela Göteborg med till Värmland 🙂

                      #230569
                      Surbarbro
                      Deltagare

                        Ska hela Göteborg med till Värmland 🙂

                        Hallå!
                        Vi är väl ett par från Hudik.

                        Vince: Prata med ÅSA. Hon är ju inte ensam som Tjej.
                        Köp ett par Skoterdojjor. Lovar att hon inte fryser om fötterna.
                        Frågar, tjejerna förra året. Lovar att alla de kommer att ha riktiga
                        skor. För de frös och det gjorde inte jag.

                        Ska bli kanonkul.

                        Saknar er så mycket.

                        Kram till er alla.

                        SURBARBRO

                        #230580
                        Andersson
                        Deltagare
                          #230581
                          Andersson
                          Deltagare

                            Anmälan till boende upplagd, bara fråga på om ni undrar över något som är oklart.

                            #230617
                            Vince
                            Keymaster

                              Anmälan till boende upplagd, bara fråga på om ni undrar över något som är oklart.

                              Var anmäler man sig då :confused:? Vad gäller det för dagar för boendet (onsdag kväll till söndag mogon?) Vad kostar boendet och vart ligger det?
                              Är det i denna tråd man anmäler sig så anmäler jag mig här och nu 🙂 (som det ser ut nu 1 person bara)

                              • Vince –> 1 person (behöver skjuts med nån från gbg trakten…karlzzon :D)
                              #230600
                              karlzzon.
                              Deltagare

                                Var anmäler man sig då :confused:? Vad gäller det för dagar för boendet (onsdag kväll till söndag mogon?) Vad kostar boendet och vart ligger det?
                                Är det i denna tråd man anmäler sig så anmäler jag mig här och nu 🙂 (som det ser ut nu 1 person bara)

                                • Vince –> 1 person (behöver skjuts med nån från gbg trakten…karlzzon :D)

                                Du kan åka med mig!! jag är ensam i bilen.

                                #230602
                                Steewe
                                Deltagare

                                  Var anmäler man sig då :confused:? Vad gäller det för dagar för boendet (onsdag kväll till söndag mogon?) Vad kostar boendet och vart ligger det?
                                  Är det i denna tråd man anmäler sig så anmäler jag mig här och nu 🙂 (som det ser ut nu 1 person bara)

                                  • Vince –> 1 person (behöver skjuts med nån från gbg trakten…karlzzon :D)

                                  Här har du anmälan-tråden för boende.

                                  http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=90944

                                  Vanligtvis är det från torsdag till söndag som gäller.

                                  Sen en annan fråga, hur långt är det från boendet till Norge? Eftersom fredagen endast går där..
                                  *edit, fel av mig. Torsby går fredag kl 16.05*

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 73 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.