- Detta ämne har 72 svar, 12,121 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 8 månader sedan av stef3.
-
FörfattareInlägg
-
25 januari, 2012 kl. 20:58 #230564andreaswrxDeltagare
Vad hade du för betyg i rättstavning Andreas?
cp htc mobil som inte kan stava
26 januari, 2012 kl. 22:25 #230595challeDeltagareKommer nog inte bli så många som åker kokare, inte i vårat gäng iaf 😉
Själv kommer jag ta brukisen en RX-0027 januari, 2012 kl. 15:48 #230609Christian SDeltagareJag och tjejen ska också upp. Tar ni alla imprezorna dit?
Fler ifrån Göteborg, trevligt 🙂
Ska ni också vara där torsdag-söndag? isåfall kan ni slå följe med oss om ni vill, ni är även välkommna att bo med oss om ni vill, isåfall är det bara att skriva upp sig i boende tråden.
Är det nån gång man ska köra impreza är det väl till en wrc-tävling? Känns ju fullt logiskt 🙂 Hoppades på att få spana in lite imprezor :/
Det beror på att flera av oss kör inte med den på vintern och sen så är det så att min och flera av dom andra som ska med har sina bilar nerskruvade då man brukar uppdatera bilen under vintern så att man kan köra ännu fortare runt banan på banträffarna på sommaren;)
27 januari, 2012 kl. 21:40 #230587AnderssonDeltagareBara man kör Subaru så kvittar det vilken modell 🙂
28 januari, 2012 kl. 09:12 #230619VinceKeymasterHoppas att jag får lifta med Karlzzon jag :).
Andersson vet du hur många sovplatser som finns?
28 januari, 2012 kl. 10:54 #230610Christian SDeltagaremed tanke på priset så antar jag att vi har tillgång till 2st hus, vet inte exakt hur många platser det finns totalt men skulle tippa på att det finns 4-6 plaster kvar så är det någon mer som är sugen på att hänga med så är det bara att skriva upp sig.
28 januari, 2012 kl. 20:18 #230620VinceKeymastermed tanke på priset så antar jag att vi har tillgång till 2st hus, vet inte exakt hur många platser det finns totalt men skulle tippa på att det finns 4-6 plaster kvar så är det någon mer som är sugen på att hänga med så är det bara att skriva upp sig.
Tänkte mest på om några behöver ta med sig extra madrass….jag har ingen sån iaf men kan köpa nån i värsta fall.
28 januari, 2012 kl. 21:23 #230611Christian SDeltagaredet ska inte behövas då det fanns till alla förra året.
28 januari, 2012 kl. 21:57 #230588AnderssonDeltagareDet är minst 8 platser plus soffa bara i Sölvis hus. Sen vet jag inte hur många det är i Annikas. Men jag kan ta med min uppblåsbara SÄNG då 😉 till dig Vince.
29 januari, 2012 kl. 09:40 #230621VinceKeymasterDet är minst 8 platser plus soffa bara i Sölvis hus. Sen vet jag inte hur många det är i Annikas. Men jag kan ta med min uppblåsbara SÄNG då 😉 till dig Vince.
Vågar du låna ut din SÄNG till en invandrare 😉 😀 ?
29 januari, 2012 kl. 16:52 #230571SurbarbroDeltagareVadå?
Invandrare!
Får ju inte säga det vi brukar, på nätet.
Men.. vadå…?
Även jag kan ta med mig ett par madrasser, så att Åsa också får
plats. 🙂29 januari, 2012 kl. 17:12 #230572SurbarbroDeltagareÄr det nån gång man ska köra impreza är det väl till en wrc-tävling? Känns ju fullt logiskt 🙂 Hoppades på att få spana in lite imprezor :/
Vi kommer med Servicebilen. Impreza Kåmbi.
Hon luftas ju året om.
Men det var ju nästan att jag rega in Leksaken.
Nisse upptäckte att jag hade vinterdäck till Leksaken.
Var faktiskt lite sugen.
Men nu har jag bestämt, det blir Servicebilen.29 januari, 2012 kl. 18:30 #230612VinceKeymasterVadå?
Invandrare!
Får ju inte säga det vi brukar, på nätet.
Men.. vadå…?
Även jag kan ta med mig ett par madrasser, så att Åsa också får
plats. 🙂Om det är nån som kan använda ordet blatte (om mig själv iaf) här så är det väl jag 😉 om det är det ordet du syftar på. Jag syftade mest på ett nåt som jag o Andersson pratade om vid storträffen o då användes ordet invandrare o inget annat :D.
Kan du se till att det blir +25 o sol så kommer Åsa. Annars tror jag inte att nån har “råd” att övertala henne :D.30 januari, 2012 kl. 07:05 #230589AnderssonDeltagareOm det är nån som kan använda ordet blatte (om mig själv iaf) här så är det väl jag 😉 om det är det ordet du syftar på. Jag syftade mest på ett nåt som jag o Andersson pratade om vid storträffen o då användes ordet invandrare o inget annat :D.
Kan du se till att det blir +25 o sol så kommer Åsa. Annars tror jag inte att nån har “råd” att övertala henne :D.Ja sol brukar vi ha iaf och då blir det varmt även på vinyerrally.
16 sovplatser är det innan någon behöver ta med madrass.
Fick även det tråkiga beskedet att inte Mikke kan följa med pga jobb.30 januari, 2012 kl. 12:51 #230573SurbarbroDeltagareOm det är nån som kan använda ordet blatte (om mig själv iaf) här så är det väl jag 😉 om det är det ordet du syftar på. Jag syftade mest på ett nåt som jag o Andersson pratade om vid storträffen o då användes ordet invandrare o inget annat :D.
Kan du se till att det blir +25 o sol så kommer Åsa. Annars tror jag inte att nån har “råd” att övertala henne :D.Klart det inte var det jag syfta på. HIHI!
Fixar lätt + 25.
Jag har ju Nisse med mig och kan ta med ett par extra varma dojjor.
Det är ju skoj om vi blir några tjejer också.
Fast.. nu var jag ju dum.Ser fram iallafall att träffa er alla.
Tjing för dubbelsängen i det andra huset.
Ses!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.