Visar 15 inlägg - 286 till 300 (av 308 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #239360
    Fladric
    Deltagare

      Kul ! Gatebil ät nog det sjukaste eventet i Norden, vill du kolla på den är det bara du smsar eller ringer på 0708447776 🙂

      Ja, ska bli riktigt kul att se vad det är 🙂
      Kul, jag hör av mig 🙂

      #239545
      kleinis
      Deltagare

        Ja, ska bli riktigt kul att se vad det är 🙂
        Kul, jag hör av mig 🙂

        Ja för fan de är bara o höra av sig alltid kul o visa upp sina knasiga idéer :p

        #239345
        TomK
        Deltagare

          Har du nippel i up-pipen för mätning av mottryck?

          #239546
          kleinis
          Deltagare

            Har du nippel i up-pipen för mätning av mottryck?

            Ja precis borrat hål i en lambda mutter o svetsat på en skarv till bromsrör och dragit upp den 1 meter för o minska tempen till slangen, de sitter bara i vid mappningen

            #239547
            kleinis
            Deltagare

              undrar någon hur de känns o låter vid däcksprängning så kolla filmen här
              https://www.youtube.com/watch?v=SBUfvtsmpuc&feature=youtu.be

              dom är lätta o kränga av sen iallafall 😉

              #239348
              TomK
              Deltagare

                Ja precis borrat hål i en lambda mutter o svetsat på en skarv till bromsrör och dragit upp den 1 meter för o minska tempen till slangen, de sitter bara i vid mappningen

                Ok, tackar! 🙂

                #239349
                TomK
                Deltagare

                  undrar någon hur de känns o låter vid däcksprängning så kolla filmen här
                  https://www.youtube.com/watch?v=SBUfvtsmpuc&feature=youtu.be

                  dom är lätta o kränga av sen iallafall 😉

                  Jäklar!!
                  Skakade rätt bra när det var paj, bra rattat! 🙂

                  #239548
                  kleinis
                  Deltagare

                    Jäklar!!
                    Skakade rätt bra när det var paj, bra rattat! 🙂

                    tack 🙂 jo o låg blev bilen skrapa i lite här o var på vägen i depån 😛

                    #239550
                    kleinis
                    Deltagare

                      blir att gå upp tidigt och åka till Eskilstuna för min första tävling. hur ska detta sluta 😛

                      Annars är de lugnt lördags visa vi upp bilen på Linköpings träffen. rök hosta i några minuter efter detta då jag inte såg nått ut i slutet 😛 https://www.facebook.com/photo.php?v=10152256468366623&set=vb.565321622&type=2&theater

                      och någon bild ifrån Rudskogen

                      #239307
                      abacus
                      Deltagare

                        Länken funkar inte.

                        #239549
                        kleinis
                        Deltagare

                          Länken funkar inte.

                          ja fan de ligger inte åtkomligt för alla då kompisen la upp de :/

                          ska se om jag kan få de skickat på mailen

                          här är istället lite filmklipp från mantorp park både i bilen o utanför 🙂
                          https://www.youtube.com/watch?v=mEOrXPdQif0

                          #239551
                          kleinis
                          Deltagare

                            i fredags var de körning igen men nu börjar de bli ont om roliga evenemang iår. de som fortfarande återstår är gatebil på mantorp och kanske en sväng till Norrköpings bilträff på bråvalla för o visa upp bilen.

                            rågan är nu vad som ska göras med bilen ska den få vara som den var iår eller ska något bytas eller göras om.

                            har ni några förslag på uppdateringar ? behöver ider 😛

                            MVH// Erik

                            #239353
                            t1hero
                            Deltagare

                              har ni några förslag på uppdateringar ?

                              Har tyvärr inte roliga idéer.

                              Ta bort expandermetallnätet i scoopet, jag tycker att det ser för mycket hemmapulare ut med expandermetall.

                              Låt bli att pilla på motorn, den är stabil (bygg en annan om du måste, spara nuvarande som reserv så du kan tröståka när du spränger den andra)

                              Läs .db.’s kolfiberguide och gör en ny front, eller du vill ju ha en front i mjukplast så det är ingen bra idé 🙂

                              #239552
                              kleinis
                              Deltagare

                                Har tyvärr inte roliga idéer.

                                Ta bort expandermetallnätet i scoopet, jag tycker att det ser för mycket hemmapulare ut med expandermetall.

                                Låt bli att pilla på motorn, den är stabil (bygg en annan om du måste, spara nuvarande som reserv så du kan tröståka när du spränger den andra)

                                Läs .db.’s kolfiberguide och gör en ny front, eller du vill ju ha en front i mjukplast så det är ingen bra idé 🙂

                                regler säger att man inte får ha hål in i motorrummet tyvärr. drifting regler du vet :/ så får inte ta dän de o fronten är bra om den kan lossna så lätt som möjligt 😛

                                Ny design då skippa den där blåa o göra nått galet, hum vet ej vad bara 😛

                                strokad 2,5 liters motor kanske med avc o kammar till de kanske är de billigaste o lättaste. med dubbel turbo ? haha nä jag vet inte vart jag ska ta vägen 😛

                                #239305
                                Kvarnis
                                Deltagare

                                  2.5l, twin scroll, avcs sen är saken biff
                                  Lätta mer 1000 kg är fullt möjligt

                                Visar 15 inlägg - 286 till 300 (av 308 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.