- Detta ämne har 192 svar, 44,999 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år, 5 månader sedan av Christian S.
-
FörfattareInlägg
-
20 april, 2014 kl. 13:08 #256986emilboylarssonDeltagare
Blir lite färg i fronten och grillen är på g.
Satte även dit snabbspännen till fronten så den blir lätt att ta av.
24 april, 2014 kl. 20:16 #256987emilboylarssonDeltagareFick tillbaka skärmbreddarna från lack idag. Blev lite ivrig att testa hur de satt. Spridarna är även iväg på flödestest och rengöring.
Sen har jag köpt en ny svets. Helt irrelevant i och för sig men ja, haha. Gillar den! Tänkte köpa gas imorn efter plugget, blir nog argon. Vad kör ni andra med?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
25 april, 2014 kl. 06:32 #256941JoakimgabrielssonDeltagareTar du ut innerskärmarna eller har du hängt dom på båge annat vis?
25 april, 2014 kl. 08:45 #256988emilboylarssonDeltagareTar du ut innerskärmarna eller har du hängt dom på båge annat vis?
De är borttagna nu. Får se hur jag löser det sen.
28 april, 2014 kl. 20:05 #256989emilboylarssonDeltagareHar vart lite skruva nu ett tag. Men spridarna är ivägskickade på tvätt och flödestest. Det visade sig att de var helt igensatta, inte så konstigt att den inte starta! Hoppas att de går att rädda, har ingen lust att köpa nya. Men det ska nog inte vara några problem.
Smällde dit en breddare för å se hur det blev. Blev kanon! Ska försöka hinna kapa ur och sätta dit de andra imorn em.
Limma dem först med Teroson lim, sen karosserikitt på insidan för att få det helt tätt och avslutade med en limmet runt skärmen.
Kapade ur en rostfri plåt och satt över boxen för att “gömma” den lite för en ev. framtida bes. samt för att slippa att någon dyngar till den med knäna när de åker med 😉
Med balla dekaler, +5hk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
28 april, 2014 kl. 20:08 #256908TomKDeltagareHahaha gömma för framtida bes!!
Är tok kört när dom lyfter på huven. 🙂
Men fint blir det!28 april, 2014 kl. 20:12 #256990emilboylarssonDeltagareHahaha gömma för framtida bes!!
Är tok kört när dom lyfter på huven. 🙂
Men fint blir det!Vadå, ser inte en vanlig sti ut såhär? 😉 de borde i alla fall göra det..
Nej men syftet var väl främst att ha något över den så inte farsgubben med sina meterlånga ben kombinerat med övernaturlig klumpighet har sönder den. Sen såg det så tråkigt ut när jag inte hade något handskfack.
28 april, 2014 kl. 20:45 #256916GyverDeltagareSen har jag köpt en ny svets. Helt irrelevant i och för sig men ja, haha. Gillar den! Tänkte köpa gas imorn efter plugget, blir nog argon. Vad kör ni andra med?
Beror ju lite på vad du ska svetsa 🙂 Ska du bara köra låglegerat dvs. karosseriplåt så är det en argon/kolsyre-mix som gäller. Sätter du i en rostfri eller alu-bobin i din svets för att prova på endera så lär det bli ren argon.
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
28 april, 2014 kl. 20:50 #256991emilboylarssonDeltagareBeror ju lite på vad du ska svetsa 🙂 Ska du bara köra låglegerat dvs. karosseriplåt så är det en argon/kolsyre-mix som gäller. Sätter du i en rostfri eller alu-bobin i din svets för att prova på endera så lär det bli ren argon.
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Det blev argonmix i en sån däringa ny tub med inbyggd regulator. Fungerar kalas! 🙂 Håller på och lever och lär men jag börjar vänja mig med svetsen.
28 april, 2014 kl. 21:26 #256992emilboylarssonDeltagare28 april, 2014 kl. 22:33 #256993emilboylarssonDeltagareAbsolut, grymt jobbat! Antar att du prioriterat om och ska satsa på den här nu och ha nåt billigt att glida i istället för gc8orna?
Nej jag tänkte nog köpa en till blob STI. Men det blir en som är mer original som funkar bättre till vardags.
29 april, 2014 kl. 10:00 #256920IggeDeltagareVad är bättre än en Impreza? Flera imprezor! 😛
29 april, 2014 kl. 11:31 #256994emilboylarssonDeltagareGalet! Inte roligare att ha lite olika bilar att välja mellan? En bakhjulsdriven t.ex? Hade jag tyckt iafl 🙂
Har elektroniskt ställbar 2/4wd på den här
Vad är bättre än en Impreza? Flera imprezor! 😛
Håller med!
29 april, 2014 kl. 11:34 #256921IggeDeltagareElektroniskt ställbart? Hur?
29 april, 2014 kl. 15:29 #256995emilboylarssonDeltagareElektroniskt ställbart? Hur?
Med hjälp av en reglerbar spole i vinkelväxeln. Jag har inte så jättebra koll på hur det fungerar än, ska forska lite mer i det senare. Det var sellholm som byggde den.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.