- Detta ämne har 192 svar, 44,999 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år, 5 månader sedan av Christian S.
-
FörfattareInlägg
-
19 augusti, 2014 kl. 16:48 #256927IggeDeltagare
Vingen stannar om jag får rösta! 🙂
19 augusti, 2014 kl. 20:02 #256878KvarnisDeltagareBra jobbat 🙂
19 augusti, 2014 kl. 20:30 #257025emilboylarssonDeltagareblev riktigt fet den där!
schysst stuk, en delete av vingen och den är klar ^^Vingen stannar om jag får rösta! 🙂
Bra jobbat 🙂
Vingen stannar! d—0.o—b
Tack så mycket. Bara det slutar regna så ska det fortsättande mappas. Men tänkte att det vore bra att få köra lite med grejerna innan man börjar ladda på!
Men i vinter blir det burbygge, lite mer aero med ombyggd front å grejer, ev. nytt sprut och lite sånt kul.
20 augusti, 2014 kl. 09:05 #256879KvarnisDeltagareSkulle du inte mappa på PPf?, lr kör du helt själv nu tills du bytter ecu 🙂
SM4 är en bra ecu när den är kompleterad med knock-board. har själv haft en pnp. Du skulle ha varit ute efetr en tidigare sålde mitt stand alone för x antal år sedan och köpte en Syvecs dock med en färdig härva.
Syvecs är vassare, men det är Tony AG som kan det.
Däreimot pratade jag med PPf för några år sedan och dom var villiga att mappa det med.MEN det är lite speciellt, sjukt mycket funktioner.
Jag skulle fundera ganska starkt på Syvecs då det är vädigt bra sprut.SYvecs S8 är lagomt med funktioner för det mesta du kan komma på 😀
20 augusti, 2014 kl. 09:37 #256886TurbovinDeltagareJaså, det är nån i Sverige som mappat med Syvecs redan? Klart intressant.
20 augusti, 2014 kl. 10:22 #257026emilboylarssonDeltagareSkulle du inte mappa på PPf?, lr kör du helt själv nu tills du bytter ecu 🙂
SM4 är en bra ecu när den är kompleterad med knock-board. har själv haft en pnp. Du skulle ha varit ute efetr en tidigare sålde mitt stand alone för x antal år sedan och köpte en Syvecs dock med en färdig härva.
Syvecs är vassare, men det är Tony AG som kan det.
Däreimot pratade jag med PPf för några år sedan och dom var villiga att mappa det med.MEN det är lite speciellt, sjukt mycket funktioner.
Jag skulle fundera ganska starkt på Syvecs då det är vädigt bra sprut.SYvecs S8 är lagomt med funktioner för det mesta du kan komma på 😀
Ja precis, han en bekant som har en rullande landsväg och mappar, AN Performance. Skitduktig så den åker inte till ppf eller AGs i år. Blir efter nytt sprut då 🙂
Jaja, jag ska undersöka den djungeln med sprut i vinter. 🙂
20 augusti, 2014 kl. 12:29 #256880KvarnisDeltagareAh ok 🙂
Det är ju praktiskt att ha.
Du kan nog komma över en Syvecs S6 icke pnp kanske för £1k om du har tur.
Dom är dock inte så vanliga som pnp, ecu.
S8 är väldigt ovanlig och har en anna prislapp med 😀Autronic är inte dåligt, men Syvecs är vassare.
Måste köpa nytt är det samma pengar 🙂Tony på AG har mappat en Skyline tillsamans med Ryan från Syvecs.
Sen har väl Essti mappat sitt syvecs där med 🙂20 augusti, 2014 kl. 15:08 #256940esstiDeltagareAh ok 🙂
Det är ju praktiskt att ha.
Du kan nog komma över en Syvecs S6 icke pnp kanske för £1k om du har tur.
Dom är dock inte så vanliga som pnp, ecu.
S8 är väldigt ovanlig och har en anna prislapp med 😀Autronic är inte dåligt, men Syvecs är vassare.
Måste köpa nytt är det samma pengar 🙂Tony på AG har mappat en Skyline tillsamans med Ryan från Syvecs.
Sen har väl Essti mappat sitt syvecs där med 🙂Jag jobbar på AG:s. Tony har mappat många r35:or (med syvecs i) med bra resultat. När Ryan va över så mappa Tony en med mål på 1100whp. Även min är som sagt körd där och den rörde bra på sig med sina 564whp innan en topp packning gav upp. AG:s är återförsäljare av syvecs nu med så det är bara höra av er till Tony!
20 augusti, 2014 kl. 18:37 #256881KvarnisDeltagareah se där
16 september, 2014 kl. 20:58 #256999emilboylarssonDeltagareInte vart speciellt aktiv på sistone, har skruvat och handlat roliga pryttlar för fulla muggar. Men ikväll var vi ute på gatan för tredje gången. Gjort en väldigt trevlig mapp. Laddar 1.9 bar och subban har blivit riktigt giftig! 🙂 känns galet kul efter all tid och energi jag lagt på bilen!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
17 september, 2014 kl. 05:21 #256928IggeDeltagareGött! 😀
17 september, 2014 kl. 06:42 #256882KvarnisDeltagareHärligt, som sagt bra jobbat 🙂
17 september, 2014 kl. 21:17 #257027emilboylarssonDeltagareTack! 🙂
17 september, 2014 kl. 21:30 #257028emilboylarssonDeltagareVar och testade bilen på Gröndal idag. Mini time attack. Kände att jag ville pressa bilen så jag vet vad jag har att jobba med. Märkte ganska snabbt att jag inte hade bromsar.. Problemet är att jag tar vaccum från insuget för att styra mottrycksstyrningen till wastegaten OCH bromsservon utan någon backventil till bromsservon.
Resultatet av det blev att det var som att köra utan bromsservo vid laddtryck och sen när jag inte hade ladd så gick servon igång och tvärnöp bromsarna. Snurra två gånger innan ja började köra med lite temporär teknik för att kunna köra hela kvällen. Men nu vet jag vad som ska fixas, det var ju det som var tanken ?
18 september, 2014 kl. 09:00 #257060GloremirDeltagareDå finns det lite o göra nu då 🙂 men bra att du kunde testa den
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.