- Detta ämne har 94 svar, 22,717 deltagare, och uppdaterades senast för 6 år, 6 månader sedan av Kvarnis.
-
FörfattareInlägg
-
11 mars, 2016 kl. 09:29 #280835FiddeFulingKeymaster
Haha, förlåt då! 😉 jag har alltid velat göra det så äntligen blir det av 🙂
Kan göra en film incar iaf! Äger tyvärr ingen gopro eller liknande så utifrån blir svårt… Dock låter den inte så kul utifrån så är nog bäst ljud inne! 🙂
HAHA 🙂
varva lite på parkeringen med mobilkamera är en mycket bra början
är jätte nyfiken på de Raptor grenrören du har.
11 mars, 2016 kl. 10:30 #280794FladricDeltagareHAHA 🙂
varva lite på parkeringen med mobilkamera är en mycket bra början
är jätte nyfiken på de Raptor grenrören du har.
Will do 😉
Det är jag också! Hoppas få montera dem inom nån månad 😀
13 mars, 2016 kl. 21:40 #280795FladricDeltagareSåhär hoppas jag min bil kommer låta efter avgassystemet är bytt! Är samma grenrör samt i grunden samma setup på avgassystem som jag tänkt mig 🙂
14 mars, 2016 kl. 06:53 #280836FiddeFulingKeymasterSåhär hoppas jag min bil kommer låta efter avgassystemet är bytt! Är samma grenrör samt i grunden samma setup på avgassystem som jag tänkt mig 🙂
SHIT!!! vill ha en H6 jag med!!! 🙂
14 mars, 2016 kl. 17:27 #280796FladricDeltagareSHIT!!! vill ha en H6 jag med!!! 🙂
Ja det är inte ett tråkigt ljud på en bruksbil 😀
15 mars, 2016 kl. 00:49 #280771tendencyDeltagareHåller med, låter som en arg GT3a! Sen e det bara att ge den lite attityd 😉 Luftfjädring hade vart klockrent.
Härligt Johan – ge honom idéer! 😀
15 mars, 2016 kl. 06:54 #280797FladricDeltagareNja, så där låg kommer den aldrig bli! Värdelös dragbil då :p och fungerar dåligt att åka ut i skogen med 😉 en sänkning blir det som sagt med Bilstein-ben men hoppas inte tappa mer än typ 30 mm i markfrigång 🙂
15 mars, 2016 kl. 09:07 #280838IggeDeltagareÄr inte charmen med en outback att den är lite hög och sväljer det mest som fartgupp etc? 😛
15 mars, 2016 kl. 09:08 #280798FladricDeltagareÄr inte charmen med en outback att den är lite hög och sväljer det mest som fartgupp etc? 😛
Jo lite så, är väldigt förlåtande original 😉 men fjädringen mattas ju så tänkte byta till Bilstein när originalfjädringen börjar bli märkbart sämre 🙂
15 mars, 2016 kl. 09:27 #280839IggeDeltagareDet kan jag förlåta 😉
26 mars, 2016 kl. 20:00 #280851SmilesPerHourDeltagareJag vill ha en update snarast! =D
28 mars, 2016 kl. 21:58 #280799FladricDeltagareJag vill ha en update snarast! =D
Haha, då ska du få en 😉 har kört bilen och inte hunnit göra så mycket mer! Besiktning på onsdag så ska spänna handbromsen imorgon. Hoppas på 2:a på avgasvärden på grund av läckage i bakre delen av avgassystemet så jag har en ursäkt att byta till ett sportsystem och montera min grenrör 😀
Åkte till Dorotea (ca 20 mil) till tjejens familj under påsk. Påväg hem luktade det helt plötsligt oerhört mycket brända bromsbelägg när jag hade stannat vid en korsning. Gick ut och såg att det rök samt luktade höger fram! 😡 fälgen kokhet…
Var isgata de 3 milen fram till huvudvägen (där jag upptäckte lukten) vilket gjorde att jag endast bromsat ytterst lite. Jag körde ut på asfalten och bromsade hårt några gånger. Efter det gick det till sig och allt var frid och fröjd hem till Umeå :confused:
Plockade lös oket och smörjde upp glidytorna men kunde inte se något direkt fel… Kanske att en kolv gick lite tungt. Får köra en stund och se om problemet återkommer 🙂Ska ge mig på paddelprojektet här i veckan har jag tänkt! Har fått hem rattkåpor från en bil med paddlar men är rätt säker att de inte passar med min instrumentbräda… Men problem är till för att lösas 🙂
29 mars, 2016 kl. 19:05 #280852SmilesPerHourDeltagareBromsoken är en svag punkt på iallafall Legacyn. =/ Är inte mycket att laga när det som på min börjat rosta i oket utan uppenbar anledning =S. Men det finns prisvärda nya ok. d—0.o—b
Blir spännande och se hur det blir med paddlar! =)
30 mars, 2016 kl. 06:16 #280800FladricDeltagareHa förstått det! Aja, får se hur jag gör… Kanske hittar en billig uppsättning Brembo-ok? 😉
Ja! Höll på med dem en stund igår, stora problemet är hur jag ska lösa rattkåpan då de jag beställde från en nyare Legacy inte alls passar med min instrumentpanel (för tjock för att rymmas!) 🙂 men på nått sätt ska det väl gå att lösa 🙂
30 mars, 2016 kl. 06:38 #280840IggeDeltagareHa förstått det! Aja, får se hur jag gör… Kanske hittar en billig uppsättning Brembo-ok? 😉
Ja! Höll på med dem en stund igår, stora problemet är hur jag ska lösa rattkåpan då de jag beställde från en nyare Legacy inte alls passar med min instrumentpanel (för tjock för att rymmas!) 🙂 men på nått sätt ska det väl gå att lösa 🙂
Hur stor är kåpan som behövs? 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.