Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 95 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #280835
    FiddeFuling
    Keymaster

      Haha, förlåt då! 😉 jag har alltid velat göra det så äntligen blir det av 🙂

      Kan göra en film incar iaf! Äger tyvärr ingen gopro eller liknande så utifrån blir svårt… Dock låter den inte så kul utifrån så är nog bäst ljud inne! 🙂

      HAHA 🙂

      varva lite på parkeringen med mobilkamera är en mycket bra början

      är jätte nyfiken på de Raptor grenrören du har.

      #280794
      Fladric
      Deltagare

        HAHA 🙂

        varva lite på parkeringen med mobilkamera är en mycket bra början

        är jätte nyfiken på de Raptor grenrören du har.

        Will do 😉

        Det är jag också! Hoppas få montera dem inom nån månad 😀

        #280795
        Fladric
        Deltagare

          Såhär hoppas jag min bil kommer låta efter avgassystemet är bytt! Är samma grenrör samt i grunden samma setup på avgassystem som jag tänkt mig 🙂

          https://youtu.be/jTvZvR6pExM

          #280836
          FiddeFuling
          Keymaster

            Såhär hoppas jag min bil kommer låta efter avgassystemet är bytt! Är samma grenrör samt i grunden samma setup på avgassystem som jag tänkt mig 🙂

            https://youtu.be/jTvZvR6pExM

            SHIT!!! vill ha en H6 jag med!!! 🙂

            #280796
            Fladric
            Deltagare

              SHIT!!! vill ha en H6 jag med!!! 🙂

              Ja det är inte ett tråkigt ljud på en bruksbil 😀

              #280771
              tendency
              Deltagare

                Håller med, låter som en arg GT3a! Sen e det bara att ge den lite attityd 😉 Luftfjädring hade vart klockrent.

                Härligt Johan – ge honom idéer! 😀

                #280797
                Fladric
                Deltagare

                  Nja, så där låg kommer den aldrig bli! Värdelös dragbil då :p och fungerar dåligt att åka ut i skogen med 😉 en sänkning blir det som sagt med Bilstein-ben men hoppas inte tappa mer än typ 30 mm i markfrigång 🙂

                  #280838
                  Igge
                  Deltagare

                    Är inte charmen med en outback att den är lite hög och sväljer det mest som fartgupp etc? 😛

                    #280798
                    Fladric
                    Deltagare

                      Är inte charmen med en outback att den är lite hög och sväljer det mest som fartgupp etc? 😛

                      Jo lite så, är väldigt förlåtande original 😉 men fjädringen mattas ju så tänkte byta till Bilstein när originalfjädringen börjar bli märkbart sämre 🙂

                      #280839
                      Igge
                      Deltagare

                        Det kan jag förlåta 😉

                        #280851
                        SmilesPerHour
                        Deltagare

                          Jag vill ha en update snarast! =D

                          #280799
                          Fladric
                          Deltagare

                            Jag vill ha en update snarast! =D

                            Haha, då ska du få en 😉 har kört bilen och inte hunnit göra så mycket mer! Besiktning på onsdag så ska spänna handbromsen imorgon. Hoppas på 2:a på avgasvärden på grund av läckage i bakre delen av avgassystemet så jag har en ursäkt att byta till ett sportsystem och montera min grenrör 😀

                            Åkte till Dorotea (ca 20 mil) till tjejens familj under påsk. Påväg hem luktade det helt plötsligt oerhört mycket brända bromsbelägg när jag hade stannat vid en korsning. Gick ut och såg att det rök samt luktade höger fram! 😡 fälgen kokhet…
                            Var isgata de 3 milen fram till huvudvägen (där jag upptäckte lukten) vilket gjorde att jag endast bromsat ytterst lite. Jag körde ut på asfalten och bromsade hårt några gånger. Efter det gick det till sig och allt var frid och fröjd hem till Umeå :confused:
                            Plockade lös oket och smörjde upp glidytorna men kunde inte se något direkt fel… Kanske att en kolv gick lite tungt. Får köra en stund och se om problemet återkommer 🙂

                            Ska ge mig på paddelprojektet här i veckan har jag tänkt! Har fått hem rattkåpor från en bil med paddlar men är rätt säker att de inte passar med min instrumentbräda… Men problem är till för att lösas 🙂

                            #280852
                            SmilesPerHour
                            Deltagare

                              Bromsoken är en svag punkt på iallafall Legacyn. =/ Är inte mycket att laga när det som på min börjat rosta i oket utan uppenbar anledning =S. Men det finns prisvärda nya ok. d—0.o—b

                              Blir spännande och se hur det blir med paddlar! =)

                              #280800
                              Fladric
                              Deltagare

                                Ha förstått det! Aja, får se hur jag gör… Kanske hittar en billig uppsättning Brembo-ok? 😉

                                Ja! Höll på med dem en stund igår, stora problemet är hur jag ska lösa rattkåpan då de jag beställde från en nyare Legacy inte alls passar med min instrumentpanel (för tjock för att rymmas!) 🙂 men på nått sätt ska det väl gå att lösa 🙂

                                #280840
                                Igge
                                Deltagare

                                  Ha förstått det! Aja, får se hur jag gör… Kanske hittar en billig uppsättning Brembo-ok? 😉

                                  Ja! Höll på med dem en stund igår, stora problemet är hur jag ska lösa rattkåpan då de jag beställde från en nyare Legacy inte alls passar med min instrumentpanel (för tjock för att rymmas!) 🙂 men på nått sätt ska det väl gå att lösa 🙂

                                  Hur stor är kåpan som behövs? 🙂

                                Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 95 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.