• Detta ämne har 100 svar, 37,122 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år sedan av Lundberg.
Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 101 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #270772
    Bubu
    Deltagare

      Tyvärr kommer det inte att bli någon WRC för Subaru. Bilden måste vara fejk, WRX STI-s chefsingenjör svarade nej till WRC i följande artikeln: 🙁

      http://www.automotorsport.se/artiklar/nyheter/20140306/nya-subaru-wrx-sti-en-akta-norddrom

      #270732
      FiddeFuling
      Keymaster

        Jag har försökt att köpa en Teknikens Värld nr. 11/2014: man provkör den nya Sti-n (vg se länk nedan), men det går tyvärr inte längre att få tag på den (tidigare har jag kunnat beställa äldre tidningar, men möjligheten saknas idag). Finns det någon av er som skulle kunna ta bild på artikeln och dela den här? Tusen tack om det går!

        http://teknikensvarld.se/teknikens-varld-nummer-11-2014-116657/

        Skall se om inte jag har den hemma, scanar på jobbet på måndag om jag hittar den 🙂

        #270773
        Bubu
        Deltagare

          Skall se om inte jag har den hemma, scanar på jobbet på måndag om jag hittar den 🙂

          Tack, det behövs inte! Jag fick tag på en! Tack ändå! 😉

          #270774
          Bubu
          Deltagare

            Jag kan dela den här förresten om någon annan är intresserad. Skriv gärna så lägger jag upp den (jag pratar om Teknikens Värld – WRX Sti 2015 test altså). 😉

            #270818
            Lundberg
            Deltagare

              Jag kan dela den här förresten om någon annan är intresserad. Skriv gärna så lägger jag upp den (jag pratar om Teknikens Värld – WRX Sti 2015 test altså). 😉

              Do it !! d—0.o—b

              #270775
              Bubu
              Deltagare

                #270776
                Bubu
                Deltagare

                  #270777
                  Bubu
                  Deltagare

                    Går det att läsa sida 2? Om det inte går så fortsätter jag inte eftersom forumet inte klarar av högre upplösning verkar det så…

                    #270736
                    Igge
                    Deltagare

                      Jodå, tapatalk verkar inte gilla upplösningen (eller något annat med bilden) men från datorn syns det 🙂

                      #270778
                      Bubu
                      Deltagare

                        #270779
                        Bubu
                        Deltagare

                          #270780
                          Bubu
                          Deltagare

                            #270781
                            Bubu
                            Deltagare

                              #270782
                              Bubu
                              Deltagare

                                #270783
                                Bubu
                                Deltagare

                                Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 101 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.