• Detta ämne har 100 svar, 37,122 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år sedan av Lundberg.
Visar 11 inlägg - 91 till 101 (av 101 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #270784
    Bubu
    Deltagare

      #270785
      Bubu
      Deltagare

        #270786
        Bubu
        Deltagare

          #270787
          Bubu
          Deltagare

            #270788
            Bubu
            Deltagare

              https://www.japanparts.com/parts/detail/45652

              Jag funderar på att beställa vindavvisare till dörr (länk ovan), men jag har aldrig haft det förut. Är det värt att köpa sånt?

              #270728
              Christian S
              Deltagare

                https://www.japanparts.com/parts/detail/45652

                Jag funderar på att beställa vindavvisare till dörr (länk ovan), men jag har aldrig haft det förut. Är det värt att köpa sånt?

                jag säger definitivt NEJ.
                dels är det ap fult och sen helt menlöst då man aldig kör med rutorna nere ändå när man har ac.

                #270731
                goffemannen
                Deltagare

                  jag säger definitivt NEJ.
                  dels är det ap fult och sen helt menlöst då man aldig kör med rutorna nere ändå när man har ac.

                  ja har det på min bil. Satt på när jag köpte den. Inte jätte snyggt men de är inte jätte fult heller. Sen älskar ja dem för ja kör ofta med rutorna eller iaf en ruta nere även om ja har ac i bilen =). Tycker det är skönt med friska luften och sen så låter det mysigare =)

                  #270789
                  Bubu
                  Deltagare

                    ja har det på min bil. Satt på när jag köpte den. Inte jätte snyggt men de är inte jätte fult heller. Sen älskar ja dem för ja kör ofta med rutorna eller iaf en ruta nere även om ja har ac i bilen =). Tycker det är skönt med friska luften och sen så låter det mysigare =)

                    Tack för alla synpunkter. Jag får fundera på det. Jag tycker att det är ganska snyggt faktiskt, men jag ör lite rädd för att det ganska snabbt kommer att bli sliten då det är plast. :rolleyes:

                    #270821
                    olomar
                    Deltagare

                      Angående vinge som monteras på Gt. Jag fick svaret att bakluckan inte är förstärkt på Gt:n och att man i högre hastigheter riskerar att knäckas av lufttrycket.

                      #270790
                      Bubu
                      Deltagare

                        Angående vinge som monteras på Gt. Jag fick svaret att bakluckan inte är förstärkt på Gt:n och att man i högre hastigheter riskerar att knäckas av lufttrycket.

                        På min GT kommer hela bakluckan att bytas. Jag fick göra det eftersom bilfirman har sagt att ifall man monterar bara vinge, så kommer bilen att tappa rostskyddsgarantin. Ifall man byter hela bakluckan, tror jag att man monterar en baklucka som är förstärkt, eller?

                        #270819
                        Lundberg
                        Deltagare

                          Bara undrar, vad har du hittills gjort med bilen? Då det här är en projekttråd menar jag, men börjar nästan lukta PR-byrå stunt. Börja skruva isär skiten och motbevisa mig 😉

                          Haha, ja jag förstår vad du menar! Just i skrivande stund så är det ett nytt avgassystem påväg från USA. Dem låter ju ingenting original vilket jag stört mig på väldigt mycket. Så beställde ett Nameless Axleback muffler delete. Så nu jävlar ska boxerljudet fram! 😎 Ska fixa lite videos på före och efter bytet sen. Så efter det är det bara Launch Control jag känner att jag skulle vilja fixa.

                          Sen får du ju inte glömma att jag har monterat mudflaps och feta Rota fälgar 😉 Som jag dock inte har orkat lägga upp nå bilder på men det kommer!
                          Men skruva isär bilen har jag varken kunskap eller tid till. Ingen större lust att riskera garantier osv heller så detta projekt får nog hamna under katergorin PR-stunt byrån!

                        Visar 11 inlägg - 91 till 101 (av 101 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.