- Detta ämne har 57 svar, 4,017 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 1 månad sedan av kelta.
-
FörfattareInlägg
-
5 juli, 2007 kl. 21:44 #194359YonazDeltagare
Nu så e hon mappad av PerHan vart inte riktigt nöjd med efekten303 hp på hjulenmen de e jag fan vilken skillnad }( }( }( }( }( jag tror hans hästar e fullblod jämförbart med många andras
Per’s hästar är fan riktiga jä-la flodhästar och inga små åsnor.
Grattis Kelta, bilen är så grym!
5 juli, 2007 kl. 21:44 #194357YonazDeltagareNu så e hon mappad av PerHan vart inte riktigt nöjd med efekten303 hp på hjulenmen de e jag fan vilken skillnad }( }( }( }( }( jag tror hans hästar e fullblod jämförbart med många andras
Per’s hästar är fan riktiga jä-la flodhästar och inga små åsnor.
Grattis Kelta, bilen är så grym!
6 juli, 2007 kl. 03:14 #194367alrikDeltagareGrattis till ett finfint resultat!
/Mikael
6 juli, 2007 kl. 03:14 #194366alrikDeltagareGrattis till ett finfint resultat!
/Mikael
6 juli, 2007 kl. 07:45 #194352BlockenDeltagare6 juli, 2007 kl. 07:45 #194353BlockenDeltagare6 juli, 2007 kl. 09:44 #194371SPiKEDeltagare303 hk funkar ju :7
Vill jag osså ha i min GT :9
Grattis till en kul bil!!6 juli, 2007 kl. 09:44 #194369SPiKEDeltagare303 hk funkar ju :7
Vill jag osså ha i min GT :9
Grattis till en kul bil!!6 juli, 2007 kl. 10:28 #194386keltaDeltagareVridet var 360 nm på hjulen
testade några starter i dag
efter lite gummi stänk vart det 5,23
kanske går att putsa lite med mer övning
å öva blir det nog lite mer av 😀6 juli, 2007 kl. 10:28 #194379keltaDeltagareVridet var 360 nm på hjulen
testade några starter i dag
efter lite gummi stänk vart det 5,23
kanske går att putsa lite med mer övning
å öva blir det nog lite mer av 😀6 juli, 2007 kl. 11:35 #194401KlasagasaDeltagareCooltfränt, tror jag är rätt benämning! För det är den värd!
Stort grattis till en stenhård bil!//Klas
6 juli, 2007 kl. 11:35 #194400KlasagasaDeltagareCooltfränt, tror jag är rätt benämning! För det är den värd!
Stort grattis till en stenhård bil!//Klas
6 juli, 2007 kl. 12:14 #194361MatsDeltagareGrattis till fina siffror.
Ska väl gå att kapa minst en hel sekund på den tiden!Blev det 98-mapp eller gjorde ni en för Etanol också?
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg6 juli, 2007 kl. 12:14 #194360MatsDeltagareGrattis till fina siffror.
Ska väl gå att kapa minst en hel sekund på den tiden!Blev det 98-mapp eller gjorde ni en för Etanol också?
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg6 juli, 2007 kl. 19:00 #194392MorkDeltagareJa nu har man testat “the plane” lite.
Kan lungt säja att hon gått från ett ryckigt flåsande på varvtalet mellan 6500 och 7300 till ett respektingivande vrid från 4700-5000 och upp till topp varv.
Jag fullladda bara några gånger med intercoleerslang som stack (3 gånger) men nu kör jag henne med mer glädje på gasen.. underbart att driva ut ur hårnålskurvorna och ligga med laddning på runt 1 bar och vid första glimten av utgången ladda fullt. Attans så här skulle hon varit på mantorp tidigare i år 😉
Idag mistänker jag att det finns lite att göra runt 3500-4000 där är det nått som inte känns riktigt.. ska nog pilla lite på tändningen och se om det ger nått. sen fick jag lite skrämselhicka då den 2-3 gånger ladda runt 2 bar, aj aj ska kolla apexin vad tusan det är som händer där och det var just runt 4000 rpm och full trottel hänger det ihop tros ?
PS
“Snowman”
nu höll jag båda händerna på ratten då hon började drifta i 70 knyck 😉 ..DS
Kelta hälsar E85 blir det nästa gång han hälsar på Per
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.