Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 480 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #278959
    edbe
    Deltagare

      Precis…Och lite annat klet…har inte ens vågat prova. Hittade en ny grill som jag bytte till istället. Det finns inga på eBay alltså?

      Skickat från min iPhone med Tapatalk

      #278653
      tendency
      Deltagare

        Alright. Du ska ha kvar emblemet eller säljer bara det tillsammans med grillen?

        Nope, letat i flera omgångar på ebay, hittar inget svart till grillen. Eller jo, en, som inte ser bra ut..

        #278654
        tendency
        Deltagare

          Mer kolfiber till STi’n var det, ja. Luftintag och fult grönlackerad generatorkåpa utbytt till kolfiberdito.

          #278960
          edbe
          Deltagare

            Alright. Du ska ha kvar emblemet eller säljer bara det tillsammans med grillen?

            Nope, letat i flera omgångar på ebay, hittar inget svart till grillen. Eller jo, en, som inte ser bra ut..

            Svårt att sälja grillen sen utan märket sen 🙂

            Hör av dig om du vill köpa grillen komplett 🙂 du kan ju byta till det rosa och sen sälja den vidare 🙂

            Skickat från min iPhone med Tapatalk

            #278655
            tendency
            Deltagare

              Svårt att sälja grillen sen utan märket sen 🙂

              Hör av dig om du vill köpa grillen komplett 🙂 du kan ju byta till det rosa och sen sälja den vidare 🙂

              Lät lite omständigt att köpa hel grill för ett emblem och sedan sälja vidare, men jag ska fundera på det. :p

              #278656
              tendency
              Deltagare

                Det blir åka av i vinter! WRX‘en har fått fina isdäck. 😀 Pirelli ASW4-1 145/85-16″. Ska bara ordna fälgar i 16×7″ (ev 6.5″) att montera dom på.

                #278961
                edbe
                Deltagare

                  Det blir åka av i vinter! WRX‘en har fått fina isdäck. 😀 Pirelli ASW4-1 145/85-16″. Ska bara ordna fälgar i 16×7″ (ev 6.5″) att montera dom på.

                  Kul 🙂 köpte du nya?

                  Skickat från min iPhone med Tapatalk

                  #278657
                  tendency
                  Deltagare

                    edbe: Nej, hittade begagnade i bra skick! 🙂

                    #278658
                    tendency
                    Deltagare

                      Inget uppdaterat, men hittade en sjysst vägg att fota WRX‘en vid. 😎 Gamla vägen mellan Västerås och Enköping.

                      #278659
                      tendency
                      Deltagare

                        Min tanke för WRX‘en har varit att rostskydda den innan vintern. I måndags var jag till en lokal bilvårdsfirma (där jag har lämnat in 3 tidigare Subarus) och skulle boka tid för en komplett rostskyddsbehandling – bottenplatta, invändigt balkar, hjulhus, dörrar osv. Någon gång ska man väl ha tur och det hade jag denna dag, för dom hade just nu 25% rabatt på en komplett behandling och hade fått ett återbud denna onsdag. 🙂

                        Efter att ha varit utan bilen 2.5 dygn så hämtade jag ut bilen idag. Så nu ser jag fram emot snö och frusna sjöar – BRING IT! 😀

                        Bottenplatta bak, före

                        Bottenplatta bak, efter

                        Hjulhus höger bak, före

                        Hjulhus höger bak, efter

                        Bottenplatta fram, före och efter

                        Hjulhus höger fram, innan och efter

                        #278660
                        tendency
                        Deltagare

                          STi‘n ska få nytt fjäderbensstag, ett från Tuningworx i kolfiber – med snarlik design som Spec C. Något som slog mig när staget var på väg hem var att min IC från Autobahn88 är 50% större än original… får staget plats?! 😀

                          Riktigt snyggt och fin finish!

                          Har köpt dekal att sätta på staget, för att efterlikna det i STi Spec C.

                          Spec C.

                          #278962
                          edbe
                          Deltagare

                            Skillnaden är ju att spec c staget är i titan 😉

                            Skickat från min iPhone med Tapatalk

                            #278661
                            tendency
                            Deltagare

                              Skillnaden är ju att spec c staget är i titan 😉

                              Ja, jag vet. Och att fästena ser olika ut. 😉

                              #278963
                              edbe
                              Deltagare

                                Ser ju däremot väldigt mycket ut som kofiberstaget till gc8 🙂

                                Skickat från min iPhone med Tapatalk

                                #278662
                                tendency
                                Deltagare

                                  Ser ju däremot väldigt mycket ut som kofiberstaget till gc8 🙂

                                  Javisst påminner det, men designen är efterapad Spec C. GC8ans stag är lite tuffare, det är kolfiber hela vägen. 🙂


                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 480 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.