• Detta ämne har 95 svar, 9,363 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år sedan av jraberg.
Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 96 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #193392
    Strat
    Deltagare

      Håller på att läsa världens längsta tråd ™ på Scoobynet, och där var en länk http://www.etsracing.com/Page2.html till en site med scoops och vents, Claes, titta längst ner på sidan för ett superneat bonnet-vent.

      Den såg inte helt dum ut, om man vill behålla originalhuven. Tackar för tipset 🙂

      /Claes

      #193393
      Strat
      Deltagare

        Monterade stolarna idag.

        Jag fick Sparco subframes från AK Motorsport. Bra pris isf. Passformen var sådär… Kofoten ligger inte där av en slump 😉

        http://www.claeswikdahl.com/impreza/i06/fyp2006_025.jpg

        Brandsläckarn fick inte plats som jag hade tänkt, utan monterades bakom passagerarstolen istället.

        http://www.claeswikdahl.com/impreza/i06/fyp2006_026.jpg

        http://www.claeswikdahl.com/impreza/i06/fyp2006_027.jpg

        Nu sitter man bra 🙂

        /Claes

        #193435
        Grusdraparn
        Deltagare

          Quote Strutten
          Nu sitter man bra 🙂
          /Claes

          Å stiligt vart d också :7

          Nu återstår bara lite falu rödfärg på bur’n

          /Klas

          #193394
          Strat
          Deltagare

            Quote StruttenNu sitter man bra :)/Claes

            Å stiligt vart d också :7 Nu återstår bara lite falu rödfärg på bur’n/Klas

            Hehe, ptja… varför inte? Kul att reta folk som inte gillar blått och rött ihop iaf 😛

            Nä, den ska väl ur när det besiktas i november, och åker då in på pulver lack. Blir nog svart.

            Ska nog fixa 4-punkts till passagerarstolen också, då 3-punktsbältet inte sitter särskilt bra över höften i dessa stolar.

            /Claes

            #193371
            SecretAgentMan
            Deltagare

              Rött och blått är skitfult tillsammans som alla vet, och den enda kombinationen som är värre är TSW Venom (i alla storlekar) och en kokare. 😀 :+

              Stiligt struten, mycket stiligt!

              /J

              #193443
              STIred
              Deltagare

                Den såg inte helt dum ut, om man vill behålla originalhuven. Tackar för tipset :)/Claes

                Funderar du på annan huv Claes? Kolfiber?

                /r

                ———————————————————–
                I can live with the despair, it’s the hope that kills me

                rödSTI

                #193395
                Strat
                Deltagare

                  Kanske det 😉 Mjo, jag har några skisser. Ska bara fixa nån bra ekonomisk lösning 😉

                  /Claes

                  #193444
                  STIred
                  Deltagare

                    Skulle också vara intresserad, om det finns fler o hämta där du skaffar din 😉 Säg till i såfall

                    /r

                    ———————————————————–
                    I can live with the despair, it’s the hope that kills me

                    rödSTI

                    #193396
                    Strat
                    Deltagare

                      Min plan är att tillverka i egen design, men vi får se när det blir lämpligt 🙂

                      /Claes

                      #193397
                      Strat
                      Deltagare

                        Inte igår man skrev nåt här… 🙂

                        Bilen är inte till salu särskilt aktivt längre. Kommer någon och öppnar plånkan så får den dock gå.

                        Det har hänt lite grejer sen sist iaf. Stolar, bälte och ratt är sålda. Planen är väl att skaffa en eller två cg-lock senare om det blir mera konbana.

                        Bilen helrekondades igår hos Täby Bilvård (http://www.tabybilvard.se) med mycket gott resultat! Lacken har fått nytt liv 🙂

                        Jag lämnade också nyss in bur’n hos Isaxons Pulverlack och hoppas få in den i bilen innan västerås på söndag. Inga oljor har jag bytt och kopplingen sjunger på sista versen, så det blir bara parkera för mig. För en gångs skull 🙂

                        /Claes

                        #193400
                        Strat
                        Deltagare

                          Inte igår man skrev nåt här… 🙂

                          Bilen är inte till salu särskilt aktivt längre. Kommer någon och öppnar plånkan så får den dock gå.

                          Det har hänt lite grejer sen sist iaf. Stolar, bälte och ratt är sålda. Planen är väl att skaffa en eller två cg-lock senare om det blir mera konbana.

                          Bilen helrekondades igår hos Täby Bilvård (http://www.tabybilvard.se) med mycket gott resultat! Lacken har fått nytt liv 🙂

                          Jag lämnade också nyss in bur’n hos Isaxons Pulverlack och hoppas få in den i bilen innan västerås på söndag. Inga oljor har jag bytt och kopplingen sjunger på sista versen, så det blir bara parkera för mig. För en gångs skull 🙂

                          /Claes

                          #193416
                          Blocken
                          Deltagare

                            Inte igår man skrev nåt här… :)Bilen är inte till salu särskilt aktivt längre.

                            Göööööööööööööööööööööööööööööööööött!! :7 🙂 😀 🙂

                            …………………..
                            ThaiPerr!

                            #193417
                            Blocken
                            Deltagare

                              Inte igår man skrev nåt här… :)Bilen är inte till salu särskilt aktivt längre.

                              Göööööööööööööööööööööööööööööööööött!! :7 🙂 😀 🙂

                              …………………..
                              ThaiPerr!

                              #193431
                              jraberg
                              Deltagare

                                Härligt! Helt rätt beslut 🙂

                                -johan

                                #193430
                                jraberg
                                Deltagare

                                  Härligt! Helt rätt beslut 🙂

                                  -johan

                                Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 96 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.