• Detta ämne har 95 svar, 9,363 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år sedan av jraberg.
Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 96 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #193426
    Manor
    Deltagare

      Skönt att den stannar i din ägo :-).

      #193427
      Manor
      Deltagare

        Skönt att den stannar i din ägo :-).

        #193424
        simo
        Deltagare

          Gött att du behåller bilen!

          Åka till Storträffen utan att köra…nä, det går fetbort 😉

          /U

          #193425
          simo
          Deltagare

            Gött att du behåller bilen!

            Åka till Storträffen utan att köra…nä, det går fetbort 😉

            /U

            #193401
            Strat
            Deltagare

              Jaaa’um. Nu sitter ny-lack’d gammbur’n i igen.

              Måste jag ha ur skiten igen så slänger jag den på soptippen… Skulle aldrig ha börjat böka med detta. Har spenderat 6 timmar med att få i den. Min höggravida hustru fick assistera mig en stund och räddade mitt humör flera gånger :+ Nu sitter man här med svullna händer och rygg i två bitar. Men bra blev det.

              Grid ska förhoppningsvis fota imorrn i Västerås så då kommer det lite nya bilder 🙂

              /Claes

              #193398
              Strat
              Deltagare

                Jaaa’um. Nu sitter ny-lack’d gammbur’n i igen.

                Måste jag ha ur skiten igen så slänger jag den på soptippen… Skulle aldrig ha börjat böka med detta. Har spenderat 6 timmar med att få i den. Min höggravida hustru fick assistera mig en stund och räddade mitt humör flera gånger :+ Nu sitter man här med svullna händer och rygg i två bitar. Men bra blev det.

                Grid ska förhoppningsvis fota imorrn i Västerås så då kommer det lite nya bilder 🙂

                /Claes

                #193455
                Niklas
                Deltagare

                  Va fan, vi fick ju ur den på under minuten. Hur kass är du? Eller det är svårare att få i än ur? 🙂

                  /N – la 6 timmar på att bygga en kingsize solstol för hela familjen 😀

                  #193457
                  Niklas
                  Deltagare

                    Va fan, vi fick ju ur den på under minuten. Hur kass är du? Eller det är svårare att få i än ur? 🙂

                    /N – la 6 timmar på att bygga en kingsize solstol för hela familjen 😀

                    #193399
                    Strat
                    Deltagare

                      Va fan, vi fick ju ur den på under minuten. Hur kass är du? Eller det är svårare att få i än ur? :)/N – la 6 timmar på att bygga en kingsize solstol för hela familjen 😀

                      Det som gjorde det svårt var att det gick så lätt sist vi lyfte ur den, för humöret alltså 😉 Sen är det rätt många bultar, stolar och säten som ska ur å i. Och buren måste man spänna och dra i för att bultarna ska gå i… Bygger hellre en solstol nästa gång 😉

                      /Claes

                      #193402
                      Strat
                      Deltagare

                        Va fan, vi fick ju ur den på under minuten. Hur kass är du? Eller det är svårare att få i än ur? :)/N – la 6 timmar på att bygga en kingsize solstol för hela familjen 😀

                        Det som gjorde det svårt var att det gick så lätt sist vi lyfte ur den, för humöret alltså 😉 Sen är det rätt många bultar, stolar och säten som ska ur å i. Och buren måste man spänna och dra i för att bultarna ska gå i… Bygger hellre en solstol nästa gång 😉

                        /Claes

                        #193456
                        Niklas
                        Deltagare

                          Solstolen blev helt jävla grym! 🙂

                          Där låg vi och lapade sol igår hela familjen och katterna. 😛

                          #193458
                          Niklas
                          Deltagare

                            Solstolen blev helt jävla grym! 🙂

                            Där låg vi och lapade sol igår hela familjen och katterna. 😛

                            #193403
                            Strat
                            Deltagare

                              Lördagsnöje: Renovera kopplingscylindrar vid fikabordet:

                              http://claeswikdahl.com/impreza/i06/fyp2007_001.jpg

                              Åker tillbaka i bilen imorrn så får vi se om det löser kolsyran i pedalen efter lite hårdare körning.

                              Gotland Ring nästa helg. Ska bli skoj!

                              /Claes

                              #193372
                              SecretAgentMan
                              Deltagare

                                Visst var det inte alltför farligt med mek?

                                Det gör underverk det där, bara en ordentlig rengöring och frisk kopplingsvätska har löst samma problem på tre bilar hittills. 🙂

                                /J

                                #193439
                                Mats
                                Deltagare

                                  Råkar nån ha artikelnummer på delarna/rep-serien? Behövs det nån mer förklaring eller “ger dig sig medans man skruvar”?
                                  Hoppas på att detta kanske skulle råda bot på min skumma kopplingspedal. Vätskan är bytt men pedalen blev inte så mycket bättre.

                                  Mats GBG
                                  Type R ’99

                                Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 96 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.