• Detta ämne har 59 svar, 6,371 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år sedan av Bodyshot.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 60 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #22469
    simo
    Deltagare

      Bilder!

      /U

      #194074
      SecretAgentMan
      Deltagare

        Lite teasers tills Bodyshot grejat ett eget galleri. 🙂

        Apex fjäderben.

        http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album573/teaser_2.sized.jpg

        Hybrid FMIC på väg dit…mer fippel än man kan tro.. 😀

        http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album573/teaser_1.sized.jpg

        /J

        #194075
        SecretAgentMan
        Deltagare
          #194076
          SecretAgentMan
          Deltagare
            #194109
            Bodyshot
            Deltagare

              Och så var bilen hemma igen! Grymt snyggt blev det, kan varmt rekomendera proffessorn strax efter södertälje (Surahammar);)
              Grymt snyggt monterad frontmonterad intercooler, samt allt annat arbete snyggt gjort! Tack SAM för allt!

              Mappning idag, hos JRM-RACING vid fyra, väntar med spänning, har ju inte laddat ett #### på 30mil! :D:P

              // B.S

              #194077
              SecretAgentMan
              Deltagare

                Kul att du är nöjd, hoppas allt går som planerat på JRM så du får använda bitarna! 🙂

                /J – lade ned lite extra tid i att göra allt så bra jag kunde.

                #194100
                STIred
                Deltagare

                  Gött, gick ju hyfsat snabbt det där med 🙂 Hoppas allt flyter på hos JRM, men det brukar det göra, trevliga killar 😉

                  /r

                  [font FACE=”Arial”]——————————————————————————–
                  I can live with the despair, it’s the hope that kills me
                  ————————————————————————————————————————————-
                  I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
                  ————————————————————————————————————————————-
                  I like work: it fascinates me. I can sit and look at it for hours
                  ——————————————————————————————–


                  rödSTI

                  #194110
                  Bodyshot
                  Deltagare

                    Bilen är nu inne på mappning, men det blev lite förseningar, då det sköts lite tryckrör och slangar, men imorgon kväll är det Rock’n Roll! 😀

                    #194078
                    SecretAgentMan
                    Deltagare

                      Håhå, jag satt och undrade om inte snövädret kom ivägen för lite mappning. 😀

                      Skumt att något av tryckrören delade på sig, tyckte det överlag kändes ovanligt gediget med medskicks-slang-klämmorna (som brukar vara av sisådär kvalisort – kör med elaka t-klämmor i Silverpilen då det jag fick med knappt dög som påsförslutare :+ ).

                      🙂

                      /J

                      #194096
                      Kvarnis
                      Deltagare

                        Håhå, jag satt och undrade om inte snövädret kom ivägen för lite mappning. :DSkumt att något av tryckrören delade på sig, tyckte det överlag kändes ovanligt gediget med medskicks-slang-klämmorna (som brukar vara av sisådär kvalisort – kör med elaka t-klämmor i Silverpilen då det jag fick med knappt dög som påsförslutare :+ ).:)/J

                        Tyckte även jag att det såg hyfsat utt dock inte för min snurra men för en turboa av standard storlek…ja jag det var väl dina kalla fingar som kanske stälde till det BIG 😉

                        #194079
                        SecretAgentMan
                        Deltagare

                          Nja, det drogs allt åt för allt vad klämmorna klarade, och fast satt det. :+ 😀 och en fet 😛

                          /J

                          #194130
                          Niklas
                          Deltagare

                            SAM: PVC-klämmor? 😛 :+

                            #194080
                            SecretAgentMan
                            Deltagare

                              *asg*

                              …kan du ha varit inblandad på vägen från Kvarnis till mig så är det kraftigt misstänkt! 😀

                              PVC is teh crap!

                              /J

                              #194097
                              Kvarnis
                              Deltagare

                                Fåe la ta klämmorna vi har på jobbet då…
                                Dom håller ju tätt vid tryck stöttar på +10Bar 😀

                                #194111
                                Bodyshot
                                Deltagare

                                  Och så var Imprezan ute på gatorna igen!

                                  Var och hämtade bilen hos JRM igårkväll vid 9 tiden, pratade lite med Richard och JoCCe, mappningen hade gått bra, inget kopplingsslir eller fel, bara laddmätaren som visade 0.1-0.15 bar fel i laddtryck över 1bar.

                                  Och av bar det mot Haninge. Polarn åkte brevid i sin WRX-03, vi lattjade lite och mätte våra krafter, (hans mappad ferrita avgas dump luftfilter), måste säga att det var en markant skillnad, innan allt gjordes låg vi lika, men nu var skillnaden verkligen stor!

                                  Grymt nöjd!

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 60 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.