Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 381 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

Gött väder också?

🙂

/Black

——————————–
      WRX STI MY03 KokarEdition I
      Lögarängsbadet, Statoil, Shell, OKQ8, S.A.D, Däckaffärn m.m
      http://www.impreza.nu

rallymarkus
      Deltagare

vilken härligt vit färg du har på bilen.. är det fortfarande kalkväg till banan?

Jag var där för ett år sen ungefär o det är då den roligaste banan jag lört på iaf..

men hur kändes effekten i bilen? är det stor skillnad mot original?

pannan
        Deltagare

vilken härligt vit färg du har på bilen.. är det fortfarande kalkväg till banan?Jag var där för ett år sen ungefär o det är då den roligaste banan jag lört på iaf.. men hur kändes effekten i bilen? är det stor skillnad mot original?

Jo det är fortfarande kalkväg på väg ut till banna. Iom att det hade regnat hela natten var det lite lervälling ut dit. Man spolade av bilen direkt efter man kommit tillbaks till hotellet så det mesta gick bort.

Är grym skillnad, helt annat bottendrag på bilen. Dock är den ställd lite fett men det skall justeras. Så svaret är Ja.

pannan
          Deltagare

Igår monterade jag TRU läppen på bilen 🙂 vart som en ny bil.

Tänkte beställa en nya turbo inlet hose, då original inte är att hurra för.

mvh
            J

Lefty
            Deltagare

Exteriört:
              *18″ fälgar

Det saknas ju något… hört om en uppsättning 18″ som är snorbilliga 😀

Visa gärna bilder på den läppen!

pannan
              Deltagare

Exteriört:*18″ fälgarDet saknas ju något… hört om en uppsättning 18″ som är snorbilliga 😀 Visa gärna bilder på den läppen!

😉 jag vet, måste bli klar med motorn först. Skall göra iordning andningen för luftfiltret också då det som är nu bara är temporärt. Ev svetsa en box liknande Apexi boxen.

Borsta
                Deltagare

Igår monterade jag TRU läppen på bilen 🙂 vart som en ny bil. Tänkte beställa en nya turbo inlet hose, då original inte är att hurra för.mvhJ

Fram med bild nu då, du kan ju inte sitta och säga att det blev jättebra utan att visa upp ju! 🙂

pannan
                  Deltagare

Fram med bild nu då, du kan ju inte sitta och säga att det blev jättebra utan att visa upp ju! 🙂

Skall ta en bild och lägga upp Daniel.

Nu går man mot andra planer. Planerar att köpa APS fuelrails, APS 3″ turbo inlet hose, Spridare och ny turbo. Lutar åt samma snurra som Peter Ilis kör med på sin dvs Deadbolt.

Skall bara sälja av avgassystemet först. Lutar åt Helix 3″ system.

Mvh
                    J

rallymarkus
                    Deltagare

Fram med bild nu då, du kan ju inte sitta och säga att det blev jättebra utan att visa upp ju! 🙂Skall ta en bild och lägga upp Daniel.Nu går man mot andra planer. Planerar att köpa APS fuelrails, APS 3″ turbo inlet hose, Spridare och ny turbo. Lutar åt samma snurra som Peter Ilis kör med på sin dvs Deadbolt.Skall bara sälja av avgassystemet först. Lutar åt Helix 3″ system.MvhJ

är du inte nöjd med ditt avgassystem?

pannan
                      Deltagare

är du inte nöjd med ditt avgassystem?

2.5″ räcker inte dit jag skall tyvärr. Systemet är annars väldigt fint.

pannan
                        Deltagare

Bild på den flockade poden med Defimätarna i:

http://i5.photobucket.com/albums/y163/Swede-STI/nyabilder031.jpg

TRU V-limited läppen på plats, grym skillnad:

http://i5.photobucket.com/albums/y163/Swede-STI/nyabilder035.jpg

Manor
                          Deltagare

Det ser kalas ut Pannan :-).

Kul att du väljer lite egna saker, själv är man sen med det mesta och satsar bara på sådant som någon annan redan har bevisat fungerar ;-).

Håller SMR till i Åkersberga fortfarande?
                            För- och nackdelar med Autronicen så här långt?

mvh Mats N

Kvarnis
                            Deltagare

2.5″ Räcker gott och väl till 400Bhp, men över det så är det ingen dum idé att köra med 3″

sen vid byte till en 18/20G så skadar inte 3″ om man ska stressa turbon 😀

pannan
                              Deltagare

2.5″ Räcker gott och väl till 400Bhp, men över det så är det ingen dum idé att köra med 3″sen vid byte till en 18/20G så skadar inte 3″ om man ska stressa turbon 😀

Yep jag vet, men vill ha ett tystare system. Därav att jag byter plus att jag kommer gå på en större turbo lite senare.

mvh
                                J

Bodyshot
                                Deltagare

Tjena Pannan! Du lovade att skicka mig en länk angående FMIC, vi talades vid på macken @ Imprezaträffen stockholm den 7. Mvh BS

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 381 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.