Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 415 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #221869
    Bodyshot
    Deltagare

      Fan Gilarski du har nog snyggaste Subban här på klubben enligt mig!

      #221932
      Gilarski
      Deltagare

        Fan Gilarski du har nog snyggaste Subban här på klubben enligt mig!

        Det var snällt sagt grabben, tackar tackar 😮

        #221870
        Bodyshot
        Deltagare

          Det var snällt sagt grabben, tackar tackar 😮

          Hehe var bara ärlig, jag älskade min gamla GT jag hade förr men sålde den pga att drivlinan inte var så krallig som man skulle önska, men fan din är ju lite bättre drivlinemässigt, Vit dessutom och 2dörrars, framläpp+fmic, ja fan det var ett riktigt juvel x du hittade dig i UK 🙂

          #221864
          tendency
          Deltagare

            Lägger upp en bild på de nymonterade strålkastarna, den ser lite stygg ut med dessa ‘svarta’ klarglasen :rolleyes:

            Många gillar P1 läppen (tror det är en sånhär) men jag tycker det är lite kylskåpsvarning (nån blev nog sur nu) så vi får se hur detta skall lösas. Läppen sitter sjukt fint så om jag vill ha nått annan läpp i kolfiber så måste nog även kofångaren säljas 🙁

            Kul med en till tråd innehållande en snygg Type R!

            Visst ser det styggare ut, jag gillar dessa. Köpte själv med svart bakgrund endast pga utseendet. 🙂

            Sitter och funderar om jag ska köpa en P1 eller v.6-läpp… Dock så tycker jag att P1 ser lite för utsvängd ut nertill om man tittar rakt framifrån, däremot passar P1 perfekt ihop med sidokjolarna sett från sidan. Hm, kluven. Men hojta till om du ska sälja P1’an, så är jag möjligtvis intresserad!

            Men varför måste du sälja hela kofångaren om du ska köpa läpp i kolfiber?

            #221933
            Gilarski
            Deltagare

              OSKAR90: Ja, V6 läppen är riktigt snygg, en sån kan vara av intresse så småningom. Har även dreglat på en sånhär:

              Blir väl under nästa vår eller denna hösten som ovan blir aktuellt, så vi får hålla kontakten & se vilken det blir. Jag kommer köra mer åt gata/Timeattack stuket så kjolarna får sitta kvar. 🙂

              TENDENCY Tackar. Ja, läppen linjerar fint med såväl kofångare som kjolar men som du säger, lite i fetaste laget nedtill på min, blir kanske värre när den är vit för Goffemannen har en i svart & det såg bra mycket snyggare ut på hans ärligt talat. V6 STI läppen är nice, lite mer smäcker. Jo min läpp ser ut att vara limmad med kofångaren så det ser helt omöjligt ut att skilja dem 🙁 Tips emottages tacksamt.

              #221934
              Gilarski
              Deltagare

                Har nu fått på min nya dump. Blev rätt hyggligt men längden på slangen var ~15cm vilket inte känns optimalt men det får duga sålänge. Ev. skaffar jag en riktig ‘orginal böjj’ efter dumpen, nu sitter en 90 gradare som går ned från 34 till 29 mm och ansluter till metallröret som går till precis före turbon.

                #221935
                Gilarski
                Deltagare

                  Planerna på hur nästa månads budget skall investeras har börjat. Dock behöver jag hålla mig lite & se hur det går på reggningen nu på Torsdag, har jag otur måste FMIC, STI 2010 oken fram samt avgasystemet bytas till orginal, så jag är lite ‘nervös’ på vad som kommer sägas där borta. 🙁

                  #221892
                  Jonas.L
                  Deltagare

                    Planerna på hur nästa månads budget skall investeras har börjat. Dock behöver jag hålla mig lite & se hur det går på reggningen nu på Torsdag, har jag otur måste FMIC, STI 2010 oken fram samt avgasystemet bytas till orginal, så jag är lite ‘nervös’ på vad som kommer sägas där borta. 🙁

                    Kommer hålla tummarna för dig.

                    #221936
                    Gilarski
                    Deltagare

                      Kommer hålla tummarna för dig.

                      Tack Jonas, snällt att jag fick låna alla ‘drivers manual’ -underlagen av dig, borde öka mina chanser att få igenom kärran då viss information finns där 🙂

                      #221826
                      Kvarnis
                      Deltagare

                        bromsarna kan nog gå bra, avgas+fmic ät det värre med.

                        #222134
                        goffemannen
                        Deltagare

                          OSKAR90: Ja, V6 läppen är riktigt snygg, en sån kan vara av intresse så småningom. Har även dreglat på en sånhär:

                          Blir väl under nästa vår eller denna hösten som ovan blir aktuellt, så vi får hålla kontakten & se vilken det blir. Jag kommer köra mer åt gata/Timeattack stuket så kjolarna får sitta kvar. 🙂

                          TENDENCY Tackar. Ja, läppen linjerar fint med såväl kofångare som kjolar men som du säger, lite i fetaste laget nedtill på min, blir kanske värre när den är vit för Goffemannen har en i svart & det såg bra mycket snyggare ut på hans ärligt talat. V6 STI läppen är nice, lite mer smäcker. Jo min läpp ser ut att vara limmad med kofångaren så det ser helt omöjligt ut att skilja dem 🙁 Tips emottages tacksamt.

                          håller med. Vit bil med vit läpp blir inte lika bra som vit bil med svart läpp. Det är därför ja behåller min svart.

                          #222135
                          goffemannen
                          Deltagare

                            Lycka till med reggningen föresten. Hoppas det går bra =)

                            #221937
                            Gilarski
                            Deltagare

                              Lycka till med reggningen föresten. Hoppas det går bra =)

                              Tackar, håller tummarna.

                              Jonas.L fick igenom sin med annat system men som Kvarnis säger, FMIC kan bli i svettigaste laget :rolleyes:

                              Har nu dubbelkollat ljusbilden precis, var riktigt shysst jämfört med vår Toyota Auris (mallade bilden med papptejp på grannens garagevägg) 🙂

                              Har spräckt budgeten med 500 kr då jag inte kunde låta bli en Nardi-STI 3 ekrad ratt. Denna är ju orginal på vissa Imprezor samt har ingen airbag så jag tänkte att den inte skall reta upp SBP lika mycket som min djupa Sparco ‘drift’ ratt :rolleyes:

                              Måste erkänna att ratten var både skön och sjuuuukt snygg när den väl satt på plats. Den ser ut såhär men en bild från min bil kommer imorgon, nu är det läggdags. 😮

                              #221916
                              edbe
                              Deltagare

                                Tackar, håller tummarna.

                                Jonas.L fick igenom sin med annat system men som Kvarnis säger, FMIC kan bli i svettigaste laget :rolleyes:

                                Har nu dubbelkollat ljusbilden precis, var riktigt shysst jämfört med vår Toyota Auris (mallade bilden med papptejp på grannens garagevägg) 🙂

                                Har spräckt budgeten med 500 kr då jag inte kunde låta bli en Nardi-STI 3 ekrad ratt. Denna är ju orginal på vissa Imprezor samt har ingen airbag så jag tänkte att den inte skall reta upp SBP lika mycket som min djupa Sparco ‘drift’ ratt :rolleyes:

                                Måste erkänna att ratten var både skön och sjuuuukt snygg när den väl satt på plats. Den ser ut såhär men en bild från min bil kommer imorgon, nu är det läggdags. 😮

                                Är det inte en sån som sitter i 22b också? 🙂

                                Hoppas du lärt dig att du alltid ska ha lite av budgeten sparad för “nödfall” 🙂 du har ju trots allt dömt tråden till 4000, så nu får du faktiskt se till att hålla dig till det 😉

                                #221938
                                Gilarski
                                Deltagare

                                  Är det inte en sån som sitter i 22b också? 🙂

                                  Hoppas du lärt dig att du alltid ska ha lite av budgeten sparad för “nödfall” 🙂 du har ju trots allt dömt tråden till 4000, så nu får du faktiskt se till att hålla dig till det 😉

                                  Jo, du har rätt, den satt i 22B och så nån äldre Type-R eller RA tror jag också.

                                  Hehe, ja sant, tänkte försöka att inte bränna varje månadsbudget om jag inte ‘måste’ 🙂 Under vintern blir det mer sparande tror jag, har som sagt lite planer på kärran (dock inga herrejössus grejer) som kostar mer än månadsbudgeten.

                                  Eftersom 4k sek endast omfattar ‘godis’, försäkring, skatt etc. ingår ej i budgeten, så börjar jag inse att man ändå får rätt mycket för 4000 kr så det hínns nog med endel kul redan i år 🙂

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 415 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.