Visar 15 inlägg - 226 till 240 (av 308 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #239340
    TomK
    Deltagare

      idag får vi hoppas på resultat
      något annat bra är ju iallafall att biltransporten är godkänd ett år med reggbesiktning och allt vad de nu heter 😛

      Hehe LT maffian 🙂

      #239606
      Beaver
      Deltagare

        motorn igång låter en hel del utan ljuddämpare kan jag lova 😉

        film här men vet inte om ni kan se den :S

        https://www.facebook.com/photo.php?v=274080056100306&set=vb.131482303693416&type=2&theater

        lät bra måste jag säga, skulle kört screampipe på han så den skriker gött när man sladdar! 😉

        #239586
        essti
        Deltagare

          Vart mindre än du hoppats på antar jag?

          #239450
          kleinis
          Deltagare

            Vart mindre än du hoppats på antar jag?

            ja de kan man säga :/ ska ta en funderare antingen blir de bara större avgashus 0.82 A/R eller ny turbo o då lite större typ en 6266 som tony rekommendera

            #239588
            essti
            Deltagare

              ja de kan man säga :/ ska ta en funderare antingen blir de bara större avgashus 0.82 A/R eller ny turbo o då lite större typ en 6266 som tony rekommendera

              Förstår det, okej:) byter du avgashus så har du 400+ på hjulen 🙂 jag köpte mig en 6266a, då vet man att man får 550whp+

              #239515
              kleinis
              Deltagare

                Förstår det, okej:) byter du avgashus så har du 400+ på hjulen 🙂 jag köpte mig en 6266a, då vet man att man får 550whp+

                Aa får nog bli största avgashuset så får vi se nästa år vad de blir för motor kanske BMW V8 med kompressor värkar ju funka 😉

                #239589
                essti
                Deltagare

                  Aa får nog bli största avgashuset så får vi se nästa år vad de blir för motor kanske BMW V8 med kompressor värkar ju funka 😉

                  Ja det är nog lättaste sättet att få lagom effekt:) det ska va boxer 😉

                  #239516
                  kleinis
                  Deltagare

                    Ja det är nog lättaste sättet att få lagom effekt:) det ska va boxer 😉

                    ja dom låter ju så fint 🙂

                    här är 2 klipp sen mappningen

                    https://vimeo.com/93523509

                    https://vimeo.com/93523510

                    #239517
                    kleinis
                    Deltagare

                      licenskurs på fredag körning lördag de går bra nu 🙂

                      #239579
                      Igge
                      Deltagare

                        Är det inte tillräckligt lite impreza redan? 😛

                        #239518
                        kleinis
                        Deltagare

                          Är det inte tillräckligt lite impreza redan? 😛

                          ja de är inte mycket kvar som är subaru original längre 😛 måste få tag i en stor fet vindrutestreamer så blir de nog bra och funktionabelt så man slipper solen i ögonen

                          #239519
                          kleinis
                          Deltagare

                            Bättre att löpa linan ut och göra den helt bananas och unik när det är en driftingbil, istället för att förvirra folk 😉

                            haha man ska inte ta andras ider Johan har inte din mamma lärt dig de ? kanske en volvo front skulle passa bättre eller inte 😉

                            #239600
                            emilboylarsson
                            Deltagare

                              haha man ska inte ta andras ider Johan har inte din mamma lärt dig de ? kanske en volvo front skulle passa bättre eller inte 😉

                              Häng på en 740-front. Kommer reta hål i huvudet på många! d—0.o—b

                              #239575
                              adam.b.w
                              Deltagare

                                Häng på en 740-front. Kommer reta hål i huvudet på många! d—0.o—b

                                och montera en evo vinge 😉

                                #239601
                                emilboylarsson
                                Deltagare

                                  Med BMW drivlina! Vilken kulturkrock! Vilket recept!

                                  Skickas från min iPhone via Tapatalk

                                Visar 15 inlägg - 226 till 240 (av 308 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.