Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 101 totalt)
  • Författare
    Lundberg
    Deltagare

Vad bra! 😀 Är Du nöjd med bilen?

HELT SJUK BIL !! Så jävla nöjd så jag vet inte vad….d—0.o—b Måste dock läsa instruktionsböckerna så man lär sig allting i den. 😀 Bilder kommer snart! :rolleyes:

GDB2003
      Deltagare

helt sjuk bil !! Så jävla nöjd så jag vet inte vad….d—0.o—b måste dock läsa instruktionsböckerna så man lär sig allting i den. :d bilder kommer snart! :rolleyes:

kul!

Lundberg
        Deltagare

UPDATE !!! Kolla i huvudinlägget på första sidan så har jag lagt in bilder på bilen! 😎

Bubu
          Deltagare

UPDATE !!! Kolla i huvudinlägget på första sidan så har jag lagt in bilder på bilen! 😎

Mycket fin bil! Får man fråga var du har beställt mudflapsen ifrån? En länk kanske? Hur lång tid tar det att montera dem?

Lundberg
            Deltagare

Mycket fin bil! Får man fråga var du har beställt mudflapsen ifrån? En länk kanske? Hur lång tid tar det att montera dem?

http://www.rallyarmor.com

Det tog ca 30 min att montera dom, och jag behövde inte ta av däcken men det skulle ju gå ännu fortare om man tog av dom!

Monteringsvideo https://www.youtube.com/watch?v=cnpvZgK00dg

Cheers! d—0.o—b

Bubu
              Deltagare

http://www.rallyarmor.com

Det tog ca 30 min att montera dom, och jag behövde inte ta av däcken men det skulle ju gå ännu fortare om man tog av dom!

Monteringsvideo https://www.youtube.com/watch?v=cnpvZgK00dg

Cheers! d—0.o—b

Tackar! 😉

dejfan
                Deltagare

Är det möjligtvis dig man sett åka på E16 i Gävletrakten? 😉 Förövrigt riktigt fin bil! 🙂

Lundberg
                  Deltagare

Är det möjligtvis dig man sett åka på E16 i Gävletrakten? 😉 Förövrigt riktigt fin bil! 🙂

Stämmer !! Jag jobbar på Elgiganten i valbo och bor i Gävle så åker där varje dag! d—0.o—b Tackar 🙂

roadtip85
                    Keymaster

Riktigt läcker bil!
                      Kommer du och visar upp den på Arlanda 30/8 så man får se den IRL?

Lundberg
                      Deltagare

Riktigt läcker bil!
                        Kommer du och visar upp den på Arlanda 30/8 så man får se den IRL?

Tackar! 😀
                        Jag visste faktiskt inte om det. Jag blev riktigt sugen på att va med nu när jag såg det. Jag ska kolla upp så jag kan bara men inte helt omöjligt!

Ska dock på bilträff i Västerås på kvällen samma dag och måste vara där strax innan kl 19 för “finbilsparkeringen”. Men det kanske man hinner, bilen rör ju på sig om man säger så! d—0.o—b

Kvarnis
                        Deltagare

Du kan ju holla på vad jänkare& de i Uk gör med bilarna inna du gör allt för mycket 🙂

Vet inte vad det sitter för belägg orginal, men gissar att ex skivor&belägg från PFC skulle förvandla bromsarna nånting i hästväg.

Mappning skulle jag nog hålla mig lite kall på.
                          Jag tror att om du får några fler somvill ha ecutec kan man nog få Tony att fixa det via AFP om det blir några bilar.

Han verkar vara den mapparen som är mest seriös i dagsläget i Svergie.
                          Annars men en sån fin bil, ta hitt nån från UK.
                          Samma där går nog att ordna om det blir några stycken.

Lundberg
                          Deltagare

Ska fixa vinterdäck nu ifrån bilfirman jag köpte bilen utav.
                            Vi pratade om att ta dom orginalfälgarna som sitter på nu och lägga på ett par vinterdäck på dem så jag kan välja ett par andra snyggare sommarfälgar.

Någon som vet om man kan orginalfälgarna på vintern ?? 🙂

Funderar sedan på dessa som sitter på STI 2015 i USA sommarfälgar eller nå guldiga skulle också vara nice! Får se vad bilfirman säger imorgon! d—0.o—b

upload a gif

Bubu
                            Deltagare

Ska fixa vinterdäck nu ifrån bilfirman jag köpte bilen utav.
                              Vi pratade om att ta dom orginalfälgarna som sitter på nu och lägga på ett par vinterdäck på dem så jag kan välja ett par andra snyggare sommarfälgar.

Någon som vet om man kan orginalfälgarna på vintern ?? 🙂

Funderar sedan på dessa som sitter på STI 2015 i USA sommarfälgar eller nå guldiga skulle också vara nice! Får se vad bilfirman säger imorgon! d—0.o—b

upload a gif

Jag har ställt samma fråga tidigare – om det går att använda originalfälgarna på vintern – men hittills har ingen kunnat svara på det så jag skulle vara tacksam om du delade det här när Du vet. Tack! Det är nämligen också min plan att använda dem originala på vintern – de gråa borde ju tåla skiten på vintern bättre – och köpa andra fälgar till sommaren.

GDB2003
                              Deltagare

Klart man kan köra orginalfälgar på vintern, varför skulle man inte kunna det? Har kört med mina OZ på vintern utan problem. Dock är ju vinterdäck till 18″ rätt dyra…

Bubu
                                Deltagare

Klart man kan köra orginalfälgar på vintern, varför skulle man inte kunna det? Har kört med mina OZ på vintern utan problem. Dock är ju vinterdäck till 18″ rätt dyra…

På vissa hemsidor brukar man skriva vilka fälgar som är LÄMPLIGA att använda som vinterfälg. Således finns det kanske en viss skillnad mellan olika fälgar som gör att inte alla kan användas som vinterfälg. Däremot har jag inte kunskap om varför det är så. Material kanske? Vissa fälgar tål inte salt kanske? Ingen aning. Eftersom originalfälgar är monterade med sommardäck så dök upp frågsn för mig och jag tror att det är därför det dök upp för “Lundberg” också.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 101 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.