Christian S: Är det någon skillnad på GC8 och blobeye kanske? Jag har ingen aning. Jag har kikat på NRG’s nav och quick release och när jag googlade ang installation läste jag att returen inte fungerar. Såg en forumtråd där en person hade tagit delar från originalratt/nav och modifierat för att få det att funka i NRG’s… och det är inget jag är sugen på att trixa med. Vet dock inte om det bara gäller NRG?
kan vara så att det bara är på det märket för med det navet jag har som man sen sätter quick releasen på funkar det.
det navet som sitter i min var igentligen till en new age men enda skillnade var tydligen hålet man drar kablarna till tutan och airbagen igenom.
Kanske. Måste googla och se om jag finner mer info. Kanske är just NRG’s Short hub som returen inte funkar med, just för att den är såpass kort.
Vad är det för nav du har? Såg att du har D2 Quick release. Passar D2 QR bolt on?
STi‘ns nya fälgar! Valet föll till slut på XXR 527 i Chromium black, då jag inte kunde motstå en bra deal. Måtten är 18×8.75″ ET20… much poke, yes?! 😀 :p Tror att färgen kommer att göra sig bra på bilen.