• Detta ämne har 479 svar, 53,468 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år sedan av tendency.
Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 480 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #278681
    tendency
    Deltagare

      Christian S: Är det någon skillnad på GC8 och blobeye kanske? Jag har ingen aning. Jag har kikat på NRG’s nav och quick release och när jag googlade ang installation läste jag att returen inte fungerar. Såg en forumtråd där en person hade tagit delar från originalratt/nav och modifierat för att få det att funka i NRG’s… och det är inget jag är sugen på att trixa med. Vet dock inte om det bara gäller NRG?

      #278945
      Christian S
      Deltagare

        kan vara så att det bara är på det märket för med det navet jag har som man sen sätter quick releasen på funkar det.
        det navet som sitter i min var igentligen till en new age men enda skillnade var tydligen hålet man drar kablarna till tutan och airbagen igenom.

        #278682
        tendency
        Deltagare

          Kanske. Måste googla och se om jag finner mer info. Kanske är just NRG’s Short hub som returen inte funkar med, just för att den är såpass kort.
          Vad är det för nav du har? Såg att du har D2 Quick release. Passar D2 QR bolt on?

          #278946
          Christian S
          Deltagare

            köpte ratt, nav och quick releasen på streetperformance men han har gjort om hemsidan och när man kikar där naven ska vara är det tomt men är rätt säker på att det är ett sånt här nav jag har http://www.mrtuning.se/p/modellanpassat/subaru-4412/impreza-wrx-01-07-10405/rattnav-10418/rattnav-airbag-subaru-impreza-arsmodell-fran-2002.html

            man måste ha ett nav sen är det bara att skruva fast den i det.

            #278683
            tendency
            Deltagare

              Tack för länken! 🙂 Funkar tutan på din bil? För det såg jag också när jag sökte info att man får göra en egen lösning för att få den att fungera…

              #278947
              Christian S
              Deltagare

                självklart funkar den:)

                #278685
                tendency
                Deltagare

                  Kanske bara är NRG som är så universalt att man måste göra en massa speciallösningar då. 😡

                  #278684
                  tendency
                  Deltagare

                    Till STi. 😀 Goodyear Eagle F1, 235/40-18″.

                    #278966
                    edbe
                    Deltagare

                      Till STi. 😀

                      Har inte sätt att du köpt fälgar…har jag missat det?!

                      Skickat från min iPhone med Tapatalk

                      #278686
                      tendency
                      Deltagare

                        Har inte sätt att du köpt fälgar…har jag missat det?!

                        Nope, det har du inte sett, så du har inte missat något. 😀

                        #278967
                        edbe
                        Deltagare

                          Vågat att köpa däck först 🙂

                          Skickat från min iPhone med Tapatalk

                          #278687
                          tendency
                          Deltagare

                            edbe: Vet vad jag ska ha för fälgar. 😉

                            #278688
                            tendency
                            Deltagare

                              STi‘ns nya fälgar! Valet föll till slut på XXR 527 i Chromium black, då jag inte kunde motstå en bra deal. Måtten är 18×8.75″ ET20… much poke, yes?! 😀 :p Tror att färgen kommer att göra sig bra på bilen.

                              XXR 527, 18×8.75″ ET20, Chromium black

                              #278991
                              Lindbloom
                              Deltagare

                                Älska färgen! 🙂 dom kommer göra sig sjukt bra! Va för bredd på däcken?

                                Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

                                #278689
                                tendency
                                Deltagare

                                  Älska färgen! 🙂 dom kommer göra sig sjukt bra! Va för bredd på däcken?

                                  Jag med, svartkrom är riktigt snyggt. Hoppas dom gör det. 🙂
                                  Justja, det glömde jag skriva.. 235/40.

                                Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 480 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.