Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 480 totalt)
  • Författare
    Igge
    Deltagare

😀 Då förstår jag… hehe. “Meaty” i lagom dos kan vara riktigt sexigt. Jag har en tråd för dig! http://www.iwsti.com/forums/gd-tires-and-wheels/85318-wide-tire-thread-255-up.html

275/40 på 17×8″, höhö…

Grejer det där 😉

Kanske lite overkill och inte optimalt, men snyggare än stretch 😀

tendency
      Deltagare

Igge: Hehehehe!

Lindbloom
        Deltagare

Jamen då kan jag lägga en extra slant för att få det gjort av någon som kan. Jag är ju dessutom drabbad av Murphys lag, så inget går någonsin min väg! 😀 Det som inte kan eller får hända, det händer mig, oavsett vad det är…

Haha aha aa då e de nog bäst att göra de

pettsun
          Deltagare

Valsade på min forester med ett slagträ. Låter kanske brutalt med det funkar riktigt bra. Bara hissa upp bilen lite med en domkraft och rulla slagträet mellan däcket och skärmen med lagom press. Upprepa och ändra vinkel eftersom. Rätt dåligt beskrivet kanske. Men det finns videos på Youtube som visar hur det går till.
            Blir minst lika bra som med en sån töntig skärmvals 🙂

tendency
            Deltagare

Valsade på min forester med ett slagträ. Låter kanske brutalt med det funkar riktigt bra. Bara hissa upp bilen lite med en domkraft och rulla slagträet mellan däcket och skärmen med lagom press. Upprepa och ändra vinkel eftersom. Rätt dåligt beskrivet kanske. Men det finns videos på Youtube som visar hur det går till.
              Blir minst lika bra som med en sån töntig skärmvals 🙂

Har sett dom där videorna och det är nog inget jag skulle ge mig in på, inte med STi’n iallafall. :p Men det gick bra för dig, utan sprucken lack eller andra motgångar?

pettsun
              Deltagare

Har sett dom där videorna och det är nog inget jag skulle ge mig in på, inte med STi’n iallafall. :p Men det gick bra för dig, utan sprucken lack eller andra motgångar?

Det gick fint. Värmde med värmepicka lite lätt för att inte lacken skulle spricka.

tendency
                Deltagare

Det gick fint. Värmde med värmepicka lite lätt för att inte lacken skulle spricka.

Kanon! d—0.o—b

tendency
                  Deltagare

WRX‘en fick sina nya vinterskor monterade idag. Oxxo Santa (hohohoo) 17×7.5″ ET48 med Nokian Hakkapeliitta 7. Ska bli intressant att se hur bra Hakka7’orna är, har bara läst gott om dom. Att dom t.o.m. är bättre än sin efterträdare Hakka8. Tog en provtur med nya hjulen och jag tyckte att däcken var förvånansvärt tysta, även på landsväg! Trevligt.

WRX‘ens nya vinterskor

pettsun
                    Deltagare

snyggt! hakka sjuorna är det bästa! Har kört hakka sjuor senaste tre vintrarna och det är enligt mig dom bästa sulorna 🙂
                      Har dock inte testat åttorna.

tendency
                      Deltagare

Låter bra det! Har bara hört och läst positiva saker om 7orna. 🙂

tendency
                        Deltagare

STi‘ns nya sommarskor! 😀 Bilder på det monterat kommer…

XXR 527 18×8.75″ ET20, Goodyear Eagle F1 235/40.

edbe
                          Deltagare

Skönt att däcken passade 😉 kommer bli snyggt till våren!

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Gloremir
                            Deltagare

Mmm nice 🙂

tendency
                              Deltagare

Skönt att däcken passade 😉 kommer bli snyggt till våren!

Men det visste jag ju att dom skulle göra. 😀 I hope so!

tendency
                                Deltagare

Mmm nice 🙂

Blir nog fint. 🙂 Tror du färgen passar bilen?

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 480 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.