- Detta ämne har 479 svar, 53,468 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år, 6 månader sedan av tendency.
-
FörfattareInlägg
-
27 november, 2015 kl. 20:39 #279046IggeDeltagare
Ja har innerskärmar du kan få köpa för 600 😉 dom gick för strax över 800 hos Subaru vill ja minnas :p
Är dom i schysst skick och tendency inte vill ha dom kan jag ställa mig på kö 🙂
27 november, 2015 kl. 21:55 #279002LindbloomDeltagareÄr dom i schysst skick och tendency inte vill ha dom kan jag ställa mig på kö 🙂
Helt nya å oanvända, hade planen att bredda dom men orkade inte börja pyssla med de, går lika bra utan:D
27 november, 2015 kl. 22:15 #278713tendencyDeltagareJa har innerskärmar du kan få köpa för 600 😉 dom gick för strax över 800 hos Subaru vill ja minnas :p
Kanske lika bra att köpa sig en uppsättning. 😀 Kan man ju försöka bredda. Antar att det är exakt sammalika innerskärmar på våra bilar? Har du vägarna förbi Fagersta (Västmanland) något? :p
27 november, 2015 kl. 22:21 #279003LindbloomDeltagareJaa, ska du ha dom hela måste du göra nått sånt, de som va skönt va att man inte hade så mycke å plocka loss
28 november, 2015 kl. 11:49 #278714tendencyDeltagareJaa, ska du ha dom hela måste du göra nått sånt, de som va skönt va att man inte hade så mycke å plocka loss
28 november, 2015 kl. 11:51 #279004LindbloomDeltagareHaha dom existerade inte längre
28 november, 2015 kl. 12:43 #278715tendencyDeltagareHaha dom existerade inte längre
28 november, 2015 kl. 13:35 #279005LindbloomDeltagareGör så! 🙂
Skickat från min iPad med Tapatalk
30 november, 2015 kl. 17:51 #278716tendencyDeltagareBildbomb på STi‘n med nya hjulen. Ps. Detta är inte slutresultatet.
Kan ju säga såhär, bakskärmarna behöver sannerligen valsas. 😀 Nu är det ju rätt låg bak, men det skrapade när man körde över minsta ojämnhet i krypfart.
Fram skrapade det ingenting i skärmkanterna (körde väldigt lugnt), men hjulen hade lite mer fjädringsutrymme där. Däremot skrapar däcket i stänklapparna fram! Och ligger väldigt tajt mot innerskärmarna i bakkant. Funderar på om man ska köra utan stänkisarna? Men dom skyddar ju mot stenskott och behövs än mer nu när hjulen kommer att sticka ut en bit. Dessutom tycker jag att det är snyggt! Man kanske ska avvakta med att fundera tills i vår när man har valsat, ställt höjden och hjulvinklar som jag vill ha det – och därefter se hur allt lirar och vad som behöver justeras… 🙂
Tajt bak, med och utan skärmkantsgummit. Fick inte in mitt smala lillfinger. Valsning och några grader negativ camber. Eventuellt ställa upp höjden en aning. Sedan så! 🙂
Vänster fram, däcket tar i stänklappen. Montera bort stänklapparna?
Vänster fram, tajt vid innerskärmen i bakkant. Montera bort innerskärmarna?
Och så lite helhetsbilder att vila ögonen på (alla bilder jag lägger upp är klickbara, om du vill se större exemplar). 🙂 Tycker att färgen Chromium black gjorde sig väldigt bra på bilen! Kommer att bli grymt när allt är injusterat.
30 november, 2015 kl. 19:00 #279006LindbloomDeltagareSer bra ut!! 🙂
Skickat från min iPad med Tapatalk
30 november, 2015 kl. 20:03 #278975NorbiusDeltagareSchysst, men bort med stänklapparna, det är ju en sommarbil 🙂
Och höja? Fasen säger du 😀 Valsa in skärmkanten, sen ut med skärmarna en bit, och sänk 😉 Blir fet som fan =)
Saknar min hawkeye när jag ser detta 😀30 november, 2015 kl. 20:25 #278717tendencyDeltagareSer bra ut!! 🙂
Tackar! Bättre ska det bli. 🙂
30 november, 2015 kl. 20:34 #278718tendencyDeltagareSchysst, men bort med stänklapparna, det är ju en sommarbil 🙂
Och höja? Fasen säger du 😀 Valsa in skärmkanten, sen ut med skärmarna en bit, och sänk 😉 Blir fet som fan =)
Saknar min hawkeye när jag ser detta 😀Sant. Men med dessa hjul kommer jag ju att blästra sönder hela bilen utan stänkisarna! 😮
Sänka ännu mer!? 😀 Vill kunna köra skiten också, höhö. Men vi får se hur det blir med valsat och ändrade hjulvinklar, kanske funkar skitbra med höjden som är.
Du får väl slänga på något fläsk på GC8an du har, hihi.
1 december, 2015 kl. 05:32 #279084FredssonDeltagareSnyggt! kanske något liknade i fälg väg man skall skaffa sig till nya kärran 🙂
1 december, 2015 kl. 10:12 #278976NorbiusDeltagareSant. Men med dessa hjul kommer jag ju att blästra sönder hela bilen utan stänkisarna! 😮
Sänka ännu mer!? 😀 Vill kunna köra skiten också, höhö. Men vi får se hur det blir med valsat och ändrade hjulvinklar, kanske funkar skitbra med höjden som är.
Du får väl slänga på något fläsk på GC8an du har, hihi.
Har ju nya fälgar precis :p
Står i valet mellan att lägga pengar på luft till denna, eller nästa bil(antagligen en blobeye)Älskar färgen på din xD
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.