Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 480 totalt)
  • Författare
    Igge
    Deltagare

Ja har innerskärmar du kan få köpa för 600 😉 dom gick för strax över 800 hos Subaru vill ja minnas :p

Är dom i schysst skick och tendency inte vill ha dom kan jag ställa mig på kö 🙂

Lindbloom
      Deltagare

Är dom i schysst skick och tendency inte vill ha dom kan jag ställa mig på kö 🙂

Helt nya å oanvända, hade planen att bredda dom men orkade inte börja pyssla med de, går lika bra utan:D

tendency
        Deltagare

Ja har innerskärmar du kan få köpa för 600 😉 dom gick för strax över 800 hos Subaru vill ja minnas :p

Kanske lika bra att köpa sig en uppsättning. 😀 Kan man ju försöka bredda. Antar att det är exakt sammalika innerskärmar på våra bilar? Har du vägarna förbi Fagersta (Västmanland) något? :p

Lindbloom
          Deltagare

Jaa, ska du ha dom hela måste du göra nått sånt, de som va skönt va att man inte hade så mycke å plocka loss

tendency
            Deltagare

Jaa, ska du ha dom hela måste du göra nått sånt, de som va skönt va att man inte hade så mycke å plocka loss

Lindbloom
              Deltagare

Haha dom existerade inte längre

tendency
                Deltagare

Haha dom existerade inte längre

Lindbloom
                  Deltagare

Gör så! 🙂

Skickat från min iPad med Tapatalk

tendency
                    Deltagare

Bildbomb på STi‘n med nya hjulen. Ps. Detta är inte slutresultatet.

Kan ju säga såhär, bakskärmarna behöver sannerligen valsas. 😀 Nu är det ju rätt låg bak, men det skrapade när man körde över minsta ojämnhet i krypfart.

Fram skrapade det ingenting i skärmkanterna (körde väldigt lugnt), men hjulen hade lite mer fjädringsutrymme där. Däremot skrapar däcket i stänklapparna fram! Och ligger väldigt tajt mot innerskärmarna i bakkant. Funderar på om man ska köra utan stänkisarna? Men dom skyddar ju mot stenskott och behövs än mer nu när hjulen kommer att sticka ut en bit. Dessutom tycker jag att det är snyggt! Man kanske ska avvakta med att fundera tills i vår när man har valsat, ställt höjden och hjulvinklar som jag vill ha det – och därefter se hur allt lirar och vad som behöver justeras… 🙂

Tajt bak, med och utan skärmkantsgummit. Fick inte in mitt smala lillfinger. Valsning och några grader negativ camber. Eventuellt ställa upp höjden en aning. Sedan så! 🙂

Vänster fram, däcket tar i stänklappen. Montera bort stänklapparna?

Vänster fram, tajt vid innerskärmen i bakkant. Montera bort innerskärmarna?

Och så lite helhetsbilder att vila ögonen på (alla bilder jag lägger upp är klickbara, om du vill se större exemplar). 🙂 Tycker att färgen Chromium black gjorde sig väldigt bra på bilen! Kommer att bli grymt när allt är injusterat.

Lindbloom
                      Deltagare

Ser bra ut!! 🙂

Skickat från min iPad med Tapatalk

Norbius
                        Deltagare

Schysst, men bort med stänklapparna, det är ju en sommarbil 🙂
                          Och höja? Fasen säger du 😀 Valsa in skärmkanten, sen ut med skärmarna en bit, och sänk 😉 Blir fet som fan =)
                          Saknar min hawkeye när jag ser detta 😀

tendency
                          Deltagare

Ser bra ut!! 🙂

Tackar! Bättre ska det bli. 🙂

tendency
                            Deltagare

Schysst, men bort med stänklapparna, det är ju en sommarbil 🙂
                              Och höja? Fasen säger du 😀 Valsa in skärmkanten, sen ut med skärmarna en bit, och sänk 😉 Blir fet som fan =)
                              Saknar min hawkeye när jag ser detta 😀

Sant. Men med dessa hjul kommer jag ju att blästra sönder hela bilen utan stänkisarna! 😮

Sänka ännu mer!? 😀 Vill kunna köra skiten också, höhö. Men vi får se hur det blir med valsat och ändrade hjulvinklar, kanske funkar skitbra med höjden som är.

Du får väl slänga på något fläsk på GC8an du har, hihi.

Fredsson
                              Deltagare

Snyggt! kanske något liknade i fälg väg man skall skaffa sig till nya kärran 🙂

Norbius
                                Deltagare

Sant. Men med dessa hjul kommer jag ju att blästra sönder hela bilen utan stänkisarna! 😮

Sänka ännu mer!? 😀 Vill kunna köra skiten också, höhö. Men vi får se hur det blir med valsat och ändrade hjulvinklar, kanske funkar skitbra med höjden som är.

Du får väl slänga på något fläsk på GC8an du har, hihi.

Har ju nya fälgar precis :p
                                  Står i valet mellan att lägga pengar på luft till denna, eller nästa bil(antagligen en blobeye)

Älskar färgen på din xD

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 480 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.