Visar 15 inlägg - 181 till 195 (av 764 totalt)
  • Författare
    goffemannen
    Deltagare

Nya fälgar kommer behöva inhandlas senare iom jag ska uppgradera till guldiga brembo ok fram framöver.

Dessa är rätt intressanta. Undrar om man får över dem över oken bara.

goffemannen
      Deltagare

Idag fick jag mina brembo ok. Inte bästa skicket på lacken. Men med lite bättringsfärg så blir det nog bra.

/ David J – Superior Media

goffemannen
        Deltagare

Kikar på lite nya fälgar nu. Här är några som ja har hittat. Nån som vet om några av dem passar över brembo oken?

OZ Alleggerita HLT Gold 8×17″ – 6,99 kg ET48 , 8×18 – 7,82 kg – passar över brembo oken. Dyrast men snyggast enligt mig, lätta är de också =). Kostar från 12000kr – 15000kr för ett set.

Compomotive MO6 7×17″ el 8×17″ – vikt okänd

Compomotive MVS 8×18″ – vikt okänd

Speedline Turini 8×18″ – 9.8kg – passar över brembo oken. Ligger på andra plast. Dock lite tyngre men kostar runt 10000kr för ett sett.

Team Dynamics Pro Race 1.2 7.5×17″ ET45 – 8.2kg, 8.0×18″ – 9.0kg passar över brembo oken. Hyfsad vikt och billiga är de också. Kostar från 6500kr – 7700kr

Ni får gärna tippsa på fälgar också. Helst ska de vara guldiga.

goffemannen
          Deltagare

Letandet har fortsatt idag. Hittade dessa.

Braid Winrace 18″

Här är bild på bil med Speedline Turini

Kollade runt lite på Advan Racing’s sortiment också. Men här snackar vi ännu mer pengar.

Advan Racing RCIII

goffemannen
            Deltagare

Hittade dessa nu på morgonen. Nån som vet var man kan köpa Toora??

Toora Competizione IV finns i storlekarna 7×17

andreaswrx
              Deltagare

Kolla arcasting med, liknar toora väldigt mkt och bra pris på dom med

goffemannen
                Deltagare

Kolla arcasting med, liknar toora väldigt mkt och bra pris på dom med

Bra tipps. Var kan man köpa sånna?

Arcasting EXCALIBUR RALLY 8×18″ – snygga, går att få i guld men då kostar det nog extra.

andreaswrx
                  Deltagare

Dom hade väl en dealer lista på hemsidan, jag har t
                    Sådana plus speedline Turin liggande i låda hemma, vita om du vill testa mot bilen,

goffemannen
                    Deltagare

Dom hade väl en dealer lista på hemsidan, jag har t
                      Sådana plus speedline Turin liggande i låda hemma, vita om du vill testa mot bilen,

jo men de fanns inget där när man klickade.

ja de skulle va nice å kolla lite mot bilen. Vilken färg har du?

andreaswrx
                      Deltagare

jo men de fanns inget där när man klickade.

ja de skulle va nice å kolla lite mot bilen. Vilken färg har du?

Vita arcasting, vita och guld speedline, sen har vi ju braid i vit med till skodan

goffemannen
                        Deltagare

Vita arcasting, vita och guld speedline, sen har vi ju braid i vit med till skodan

Okej. ja får komma å kolla på dem nån dag då. Ingen har samma bult mönster som jag har va?

Vilken storlek är de på dem?

andreaswrx
                          Deltagare

18 på alla, är 114,3 på alla fälgarna

goffemannen
                            Deltagare

18 på alla, är 114,3 på alla fälgarna

okej. bra. även om de är 114.3 så går det ju prova mot bilen.

tendency
                              Deltagare

Compomotive MO5 är bland det snyggaste man kan slänga på en classic Impreza! Men är du ute efter låg vikt, så får du nog titta efter andra, de väger en del. Antar att det är samma med MO6. 🙂

goffemannen
                                Deltagare

Compomotive MO5 är bland det snyggaste man kan slänga på en classic Impreza! Men är du ute efter låg vikt, så får du nog titta efter andra, de väger en del. Antar att det är samma med MO6. 🙂

MO5 gillar jag inte. MO6 är snyggare. Men som du skrev så misstänker jag att de väger en del.

Visar 15 inlägg - 181 till 195 (av 764 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.