Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 764 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #209367
    Turbovin
    Deltagare

      Vilket j*vla skit alltså 🙁 Tror min kabel till mitt Simtek skulle kommit i samma paket som ditt sprut, inte konstigt att jag inte hört nåt om det då. Tröttsamt, minst sagt!

      #209511
      goffemannen
      Deltagare

        ja de är ett jävla skit. Ville ju ha igång bilen riktigt nu innan ja ställer av den. Så ja kan gasa några veckor iaf. Men de verkar inte som de blir nått av det. Får satsa hårt till nästa år istället.

        #209368
        Turbovin
        Deltagare

          Det är så bittert när säsongen går åt helvete. Borde satsat på Haltech som polaren rekommenderade.

          #209512
          goffemannen
          Deltagare

            Skickade precis ett snabbt meddelande till Per där ja sa att det inte blir nått nu pga allt strul som jag och även andra haft. Skickade även samma till David på e-racegear. Enda svaret jag fick från Per va, “OK”. Han bemödade sig inte ens att ringa och beklaga att det strulat osv. David ringde istället med en gång och beklagade att det strulat. Han sa att det varit mkt strul med Per och att han funderar på att få hit Steve på simtek till våren. Och då ha ett gruppköp där Steve mappar alla bilarna. Så vi får se framåt våren vad det blir för min del. Just nu är ja jävligt less på detta iaf.

            #209459
            Gilarski
            Deltagare

              Ja, just nu så lutar det åt att skita i Simtek å mappning av Per pga allt strul för mig och även andra.

              Vilka andra är JRM är duktiga på Subaru i sverige?

              Jag överväger JRM eller få hit nån engelsman, men man skulle säkert kunna tala med andra såsom:

              http://www.kallebacksmotor.se/
              http://www.japtuning.se
              http://www.tsmotor.com/
              http://www.maxxtuning.se/
              http://www.trendab.se/

              #209305
              Kvarnis
              Deltagare

                Om tillräckligt intresse finns så kan jag med stor snaolikhet få hit endera Andy Foresset från AFp, alt Paul Blamire från Zen då jag känner dessa herrar mer än väl 🙂
                Den jag kan tänka mig att man ev borde göra är i så fall att hyra en rullande dom dagarna man behöver.

                Skulle gissa på att man behöver ca 10-15 bilar fall det ska bli vät kostnaden.
                Grejen är att båda dessa herrar särskillt Paul har grymt mycket lösningar på det mesta som kan uppstå, + att han skulle kunna göra förbättringar för ex vägållning.

                Jag har som sagt själv övervägt att ta mina bilar till UK, mycket pga att jag iofs även vill umgås lite privat med Paul bla.
                Men klart smidigare om man slipper åka så långt 😀

                #209513
                goffemannen
                Deltagare

                  Det låter väldigt lockande. Vilket sprut pratat vi då om? Simtek eller?? De i uk verkar ju ha mkt mer kompetens än de i Sverige när de gäller Subaru. Nått som är värt att titta närmare på.

                  #209460
                  Gilarski
                  Deltagare

                    Jag är högst troligen också på 🙂 Vet mera när jag hämtat en bil från UK i höst, har sett några av intresse som just mappats av Andy F.

                    #209514
                    goffemannen
                    Deltagare

                      Såg att maxxtuning i Vrigstad säljer link g4 pnp. Så de är ju ett alternativ att åka dit å mappa. Eller va tror ni? Ligger ju rätt nära(6-7mil).

                      #209369
                      Turbovin
                      Deltagare

                        De har mappat polarens 200sx med 700hk och Haltech, han är nöjd och bilen går grymt bra 🙂

                        #209515
                        goffemannen
                        Deltagare

                          Va ute och tog lite nya bilder igår. Försökte få till det bra iaf. Här är två av dem som jag redigerat lite.

                          #209361
                          specialized
                          Deltagare

                            Va ute och tog lite nya bilder igår. Försökte få till det bra iaf. Här är två av dem som jag redigerat lite.

                            (bilder)

                            Fy-f-n så snygg 🙂
                            Vill du att den ska se ännu “argare” ut så flyttar du ned regskylten till läppen, och kapar bort gamla plasten där skylten satt , sen så fixar du ett v.8 midlevel scoop..då jävlar 😉

                            Edit : kom på du FMIC…så scoopet skulle bara vara för utseendet 😉

                            #209403
                            Sternborn
                            Deltagare

                              Riktigt läcker!
                              Vad är det för fälgar du kör med?
                              Ser ut som dom Advan Racing RGII:orna jag hade på min Evo 🙂 riktigt fin fälgar är det iaf!

                              #209516
                              goffemannen
                              Deltagare

                                Tackar. Det ska vara Advan Racing RG. RGII är ju den nya versionen. Googla så se du skillnaden.

                                #209404
                                Sternborn
                                Deltagare

                                  Tackar. Det ska vara Advan Racing RG. RGII är ju den nya versionen.

                                  ok 🙂
                                  dom var rätt så lika:

                                Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 764 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.