- Detta ämne har 763 svar, 86,588 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år, 6 månader sedan av Kvarnis.
-
FörfattareInlägg
-
1 oktober, 2012 kl. 12:31 #209831goffemannenDeltagare
Haha. Sen gamle skroten…?
Va bjuder du?
/ David J – Superior Media
3 oktober, 2012 kl. 22:16 #210050JoakimgabrielssonDeltagareHaha. Sen gamle skroten…?
Va bjuder du?
Jag bjuder en Hawkeye:) åhh tänk om det ändå vore så lätt. Men jag ska inte klaga. Har enligt mig den snyggaste hawkeyen jag sett hittills i sverige iaf:) Dessutom med smidd motor.
4 oktober, 2012 kl. 06:05 #209832goffemannenDeltagareNja. Du får nog bjuda högre än så ;):)
4 oktober, 2012 kl. 10:15 #209490matte555Deltagaresov gott gamla kokare 😉
22 december, 2012 kl. 19:02 #209833goffemannenDeltagareDet kommer knappt hända nånting med bilen inför nästa säsong. Pga ändrade levnads förhållanden så är min ekonomi mer begränsad nu. Men det ska dit nya slangar till mina jävla oljekylare. Ska även handlas in ett gäng adaptrar. Så händer det nått med dem igen så blir jag GALEN!!! Nya gatdäck inhandlas.
Sen blir det lite ny färg på mina fälgar. Det va ju som ni vet lite strul med lacken på dem när jag fick dem. Men de lackades ju på jobbet i en riktigt fin guld färg. Enda förarbetet ja gjorde va att matta ner lacken som fanns där. Men det visade sig vara för lite. Tillverkaren hade inte mattat grundfärgen innan de lackade toppfärgen så efter ett tag så började lacken släpa i stora bitar. Speciellt på en fälg och då på insidan. Ja kunde dra bort stora bitar.
Så till nästa säsong kommer de blästras och pulverlackas istället. Och vilken kulör det blir får vi se. Guld är ju riktigt snyggt men det gäller att han som pulverlackar har rätt nyans också. Blir det inte guld så funderar jag på mörkgrå. Det skulle ju trevligt att byta lite färg också. Det gör ju även att de guldiga bromsoken framhävs.
Vem vet. De vita Rota fälgarna kanske kommer användas på gatan istället. Vit är jävligt snyggt också faktiskt =).
Förövrigt ska det bli jävligt roligt att köra bilen denna kommande säsong. Efter att ha fixat alla små saker så går bilen just nu otroligt fint. Problemet med laddtryck som skenade, få till alla hjulvinklar perfekt, avgassystem som låter och flödar bättre,
22 december, 2012 kl. 19:22 #210024IggeDeltagarePhotoshoppa fram en bild med vita fälgar, jag tror det kan bli nice 🙂
22 december, 2012 kl. 19:27 #209834goffemannenDeltagareVarför photoshopa fram när det redan finns bilder med mina vita fälgar på =)
Typ denna.
eller denna
22 december, 2012 kl. 21:18 #209409Jonas.LDeltagareVal av färg på fälgarna är svårt, riktigt svårt !
Jag tänkte också lacka mina i någon grå, men nu efter ett tag funderar jag även på att behålla dom i vitt för det är ju som sagt jävligt läckert.22 december, 2012 kl. 22:25 #210043Sjögren RacingDeltagareAng problemet med slangara, fråga Anton vad han kör med på sin S2:a. Vet att han pratade om att det fanns 2 firmor i stan som pressade slangar iaf. Han har ju kört ganska hårt med sin utan problem.
22 december, 2012 kl. 22:29 #209835goffemannenDeltagareJo ja vet. Men de första ja hade klarade tydligen bara 100 grader. Det fick ja reda på när de hade pajjat. Efter det skaffade ja stålomapunna teflonslangar som håller för 200 grader. Men ja råkade böja sönder dem när ja hade problem på kinnekulle. Då va de en adapter mellan slang och oljekylare som hade gått sönder. Så nya stålomapunna teflonslangar så kommer det bli fint.
5 januari, 2013 kl. 11:45 #209836goffemannenDeltagareman kanske ska ha dem riktigt mörk gråa och sen fylla i texten Team Dynamics Motorsport i guld. Photoshop time…
Edit: Mja….vettifan…
5 april, 2013 kl. 08:49 #209837goffemannenDeltagareJaha. Våren närmar sig nu. Fick hem nya däcken i början av veckan. Fälgarna är iväg på lack. Det blir pulverlack i mörkgrå kulör med metallic klarlack. Hoppas det blir bra. Tyvärr hade dem inte nån guld som jag gillar.
Bilen kommer väl ut från vintervilan om ca 2-4v. Allt bror på väder och när de börjar sopa gatorna.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 – 215/45 R17
I miss it..!!
14 april, 2013 kl. 20:20 #209838goffemannenDeltagareÄntligen :). Nu är ordningen återställd. Nu står hon utanför huset igen. Så härligt :).
Nu ska den bar servas med lite ny olja å så. Sen ska det gasas 🙂
15 april, 2013 kl. 04:21 #210012adam.b.wDeltagarehärligt dö;-) jag kom å tänka.på en grej bara. vad har du hängt där.bak under bilen? 😉
15 april, 2013 kl. 04:23 #209839goffemannenDeltagareDet är en blå liten gorilla 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.