Visar 15 inlägg - 556 till 570 (av 764 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

Det är en blå liten gorilla 🙂

/ David J – Superior Media

gött klart man ska ha en maskot 😉

goffemannen
      Deltagare

gött klart man ska ha en maskot 😉

ja precis =).

här är bild på honom =)

adam.b.w
        Deltagare

fan va rent å fräscht allt är på din kärra. du måste ju vara sjukt nöjd. själv har jag en lortig gris under min 😛

goffemannen
          Deltagare

Denna bild va tagen för 1 år sedan. Så då va allt du ser nytt och precis ditsatt. Nu är det lite skitigare iaf och gorillan är lite smutsig :). Men han och bilen ska få sig ett riktigt bad snart 🙂

goffemannen
            Deltagare

Jaha vad ska man säga mer än att jag verkligen älskar min bil :).

Första riktiga turen igår ikväll efter lite småmek på jobbet.

Satte dit nya oljekylarslangarna(blev kanon). I med ny olja och nytt filter. Krängde av gamla däcken som den stått på över vintern. Dit med r-däcken på de fälgarna.

De nya fälgarna är inte klara från lack än, men borde få dem i slutet av veckan. Så får köra på r-däcken så länge.

Men iaf, provturen. Så jävlar skön känsla att få gasa ur han riktigt rejält igen asså :). Å så de greppar med r-däcken :). Den lgger så jävlar fint på vägen i kurvorna. Det går att åka på riktigt fort, skrämmande fort…!

goffemannen
              Deltagare

Jahaja. Fälgarna blev klara på lack förra veckan. Men ja är kluven om färgen. Den är inte som jag tänkt mig. Ja hade tänkt mig riktigt mörk grå. Denna är ljusare än va jag tänkt mig och lite blåaktigt i dem. Och färgen är ju lite tråkig även om den funkar. Den ar växt lite de dagarna dem suttit på bilen.

Jag började tänka om, svart eller vit kanske… men nja med svart försvinner fälgen en hel del och ja har redan en uppsättning vita fälgar.

Så jag funderar på att gå en helt annan väg ang färgen. Lite crazy.

Här är fyra alternativ som jag funderar på. Har fått mkt respons på Facebook av vänner och det är spridda skurar om vad folk tycker :).

Så vad tycker ni? Inspirationen kommer från STI, Project Mu, Takata och Driftworks. Inga revolutionerande färger men lite udda iaf.

Gyver
                Deltagare

Håller med Johan. Lägg pengarna på bensin istället 🙂

Nikke McRae
                  Deltagare

Guld var bättre. 😉

goffemannen
                    Deltagare

Det kostar mig inget att få den omlackade iom jag inte är nöjd än. Ja tycker inte ja fick färgen vi kom överens om.

Photoshop på samma bild som de andra. Såhär ser de ut nu.

goffemannen
                      Deltagare

Jo de va det. Men den fucked up grundfärgen från fabrik va inte mattad så i somras så lossnade typ all färg. Så ja a tvungen att lacka om dem nu. Och ja kunde få dem blästrade och pulverlackade för 600kr. Låter ju som ett bra alternativ när ja hade fått betala 1500kr på jobbet för våtlack och då ingår ingen blästring. Och de va tvinga att blästras eller slipas.

Och pulverlackaren hade ingen snygg guld. Så de får bli nått annat

goffemannen
                        Deltagare

Det blir nog bra det här. Ja orkar inte projektera med ny förf just nu så tillsvidare får det vara som det är.

goffemannen
                          Deltagare

Hmmmm

goffemannen
                            Deltagare

Jaha. Tvättat och städat till bilen idag. Passade även på att knäppa några kort när den va nytvättad å fin.

goffemannen
                              Deltagare

Ännu en ny bild på bilen. Detta är en snabb bild från Knutstorp. Va där å filmade under Stcc.

goffemannen
                                Deltagare

Huston I think we got a problem….!!

Nån gång måste ju vara den första…eller??

Det är bara att bryta ihop och komma igen. Det lär ta ett tag men ja kommer tillbaks starkare än innan. Nu ligger målet på minst 400hk. Blir en lång shoppinglista att slutföra. Men det får ta den tid det tar.

Aa..glad midsommar allihopa föresten..

Visar 15 inlägg - 556 till 570 (av 764 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.