› SSC › Allmänt snack › Projekt › Impreza Wrx sti 2005 projekt start
- Detta ämne har 310 svar, 70,247 deltagare, och uppdaterades senast för 6 år, 7 månader sedan av
Javiisst.
-
FörfattareInlägg
-
16 juli, 2014 kl. 10:04 #270515
Javiisst
Deltagaredet ska inte behövas, eftersom den redan är mappad så är den ju redan upplåst.
okej, jag hade tänkt o göra det hos PBZ och det är 9000 kr, tar en hel dag. Men står inget om licens. på JRM så tar dem 8800 kr och då licens kostnad inkl. och undrar då vad man borde betala eftersom ssm du sa den är redan upplåst.
16 juli, 2014 kl. 10:38 #270461Zlasher
DeltagareRing å hör med Jrm! Eller mejla:)
16 juli, 2014 kl. 16:21 #270516Javiisst
DeltagareRing å hör med Jrm! Eller mejla:)
ringde JRM och dem sa 5000kr för att den är ecutek mappad men dem kan inte fortsätta på den mappen på utan blir helt ny.
PBZ har inte svarat mig ännu…
16 juli, 2014 kl. 20:32 #270412TomK
Deltagare16 juli, 2014 kl. 21:16 #270517Javiisst
DeltagareTips.
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=95318&highlight=&sid=53a1700d8a74899b16245258c628c9b3Tack så mycket TOM men köpte mina nya med adapter 3000 kr 🙂
funderar på grenrör och up-pipe…
20 juli, 2014 kl. 01:06 #270518Javiisst
Deltagareär det någon här som har använt Snow Performance – Water Methanol Injection System?
Polarn har en Mazda MPS6 470hp (350whp) som har skaffat sig det precis och ska monteras sen mappas om.
någon som använt eller har det på subban?23 juli, 2014 kl. 02:59 #270519Javiisst
DeltagareWILL UPGRADE TO:
*
*FMIC 2,5″ in and out
*GTX3076R
*3″ DECAT all the way exhaust system
*ID1000cc Dynamics
*NGK one step colder sparkplugs
*Exhaust Manifold and up-pipe decat
*Oil cooler
*Oil catch can
*APEXI AVCR boost control
*BEE-R REV LIMITER, Launch controkanske
*3″ MAF intake
*3″ Turbo inletHar redan
*walbro 255
*öppen filter23 juli, 2014 kl. 05:02 #270464GDB2003
DeltagareEn projekttråd utan bilder? 2014.
23 juli, 2014 kl. 08:36 #270470GTR902
DeltagareKom igen Javiisst! visa folk lite hockey 😀
23 juli, 2014 kl. 11:57 #270520Javiisst
DeltagareHär har vi lite Hockey…
23 juli, 2014 kl. 11:59 #270521Javiisst
Deltagareoch här har vi Motorrummet idag 🙂
lite orent.
O här är Kungens Kurva träffen, var där för tidigt som ni ser…
23 juli, 2014 kl. 14:31 #270471GTR902
DeltagareDär ser man! Detta kommer att bli intressant d—0.o—b
23 juli, 2014 kl. 14:38 #270522Javiisst
DeltagareDär ser man! Detta kommer att bli intressant d—0.o—b
det är på gång 🙂
har lite annat som inte nämnts som motor och växellådan fått nya kuddar och bussningar som kommer lite här och där samt förhoppningsvis coilisar =)
23 juli, 2014 kl. 22:28 #270413TomK
DeltagareBra hockey! 🙂
Är det en ATP GTX3076?23 juli, 2014 kl. 23:34 #270523Javiisst
DeltagareBra hockey! 🙂
Är det en ATP GTX3076?ATP GTX3076R Japp det är det! =)
den var inte liten lol.jag vet inte om jag ska byta inlet till turbon från original till 3″ eller om jag ska vara kvar på original…
vissa säger snabbare spol andra säger nej och om jag skulle uppgradera till 3″ då blir det turbo inlet och MAF intake 3″
men som sagt har inte fått kött på benen där ännu och hittar inte rätt svar på google…
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
