- Detta ämne har 171 svar, 39,610 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år, 2 månader sedan av Igge.
-
FörfattareInlägg
-
25 mars, 2014 kl. 06:09 #265782zanoiiDeltagare
Ja jäklar vilket lyft med baklamporna.
Och fälgarna! Visade sambon första bilden och sa att jag aldrig kunnat bestämma mig för om modellen är snygg eller ful. Efter några poster stod det dock klart att det här blev ett jäkligt fett exemplar.
Däremot undrar jag hur de tänkte när de designade mittkonsollen.
25 mars, 2014 kl. 07:44 #265643Fricke.wDeltagareFin bil
tackar 🙂
25 mars, 2014 kl. 07:46 #265644Fricke.wDeltagareJag tycker den är asball!
Jo den har sin charm 😀
25 mars, 2014 kl. 07:48 #265645Fricke.wDeltagareJa jäklar vilket lyft med baklamporna.
Jo visst är de så, varför dom inte lämnade fabriken så från början, är ju konstigt tycker man.
25 mars, 2014 kl. 07:53 #265646Fricke.wDeltagareDäremot undrar jag hur de tänkte när de designade mittkonsollen.
Fördjupa dig gärna lite mer, inte säker på att jag förstod vad du menar 🙂
25 mars, 2014 kl. 19:51 #265783zanoiiDeltagareFördjupa dig gärna lite mer, inte säker på att jag förstod vad du menar 🙂
Tycker det ser ut som ett saligt hopplock med färger, former och konstiga placeringar. Plottrigt helt enkelt. Mycket möjligt att det känns bättre när man sitter där men på bild tycker jag det känns tokigt. Dels estetiskt men framförallt ergonomiskt.
Optimalt ska man ju kunna styra allt utan att titta på vad man gör. Näst bäst är att en snabb blick räcker för att avgöra vad som är vad. Porsche Panamera är en av de allra sämsta bilarna på den punkten med knappar överallt:
Tribecans förarmiljö verkar däremot grymt tydlig och överskådlig, men jag har tyvärr aldrig suttit i en:
25 mars, 2014 kl. 21:22 #265647Fricke.wDeltagareTycker det ser ut som ett saligt hopplock med färger, former och konstiga placeringar. Plottrigt helt enkelt. Mycket möjligt att det känns bättre när man sitter där men på bild tycker jag det känns tokigt. Dels estetiskt men framförallt ergonomiskt.
Okej 🙂
Tycker de ser jäkligt bra ut på plats i bilen, gillar att dom gjort en lite annorlunda lay out.
Men kan vara lite svårt att hitta, men övning ger färdighet ha ha 😀25 mars, 2014 kl. 21:29 #265784zanoiiDeltagareOkej 🙂
Tycker de ser jäkligt bra ut på plats i bilen, gillar att dom gjort en lite annorlunda lay out.
Men kan vara lite svårt att hitta, men övning ger färdighet ha ha 😀
Jo så är det ju, efter ett tag vänjer man sig vid allt.
26 mars, 2014 kl. 04:53 #265744TobbenDeltagareSnygg och säger jag med, vilket jäkla lyft med baklamporna!! 🙂
26 mars, 2014 kl. 20:44 #265648Fricke.wDeltagareSnygg och säger jag med, vilket jäkla lyft med baklamporna!! 🙂
Tackar 🙂
30 mars, 2014 kl. 12:57 #265649Fricke.wDeltagareLite bilder på bilen från helgen 🙂
Tjejen fotar och jag som alltid hamnar i långa konversationer med trevligt folk 🙂
30 mars, 2014 kl. 13:14 #265633TurbovinDeltagareSnygg! Mycket hetare än med original cykelhjul och 1dm luft i hjulhusen 🙂
30 mars, 2014 kl. 18:45 #265650Fricke.wDeltagareSnygg! Mycket hetare än med original cykelhjul och 1dm luft i hjulhusen 🙂
Precis 🙂
Sen ska vi se om de går att få nå mer fart på den också 😀
när inkörningen är klar 🙁
Har gjort 72mil hittills.31 mars, 2014 kl. 05:59 #265777JoakimgabrielssonDeltagareRiktigt fin! Vad har du för planer för dänna? Kompressor? Har sett nån som hade en såndär minivinge i bak av M3 typ. Bara som en liten flärp. De va snyggt.
31 mars, 2014 kl. 06:32 #265651Fricke.wDeltagareBlir inge överladdning på denna 🙂
Där emot, skulle jag kunna tänka mig att göra en cross match fb25/fa20, med fb25 botten och smida stakar och anpassade smida kolvar med hög comp.
Sen på med FA20 topparna på de, med värre kamar.
Skulle nog bli en riktigt rolig motor 🙂
Jo ducktail vinge skulle jag vilja ha faktist, endera TRD som är lite diskret, eller en lite mer agresiv. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.