Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 172 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #265796
    Gloremir
    Deltagare

      Vilken skillnad det blir när den är sänkt och andra fälgar. Snygg är den!

      #265652
      Fricke.w
      Deltagare

        Vilken skillnad det blir när den är sänkt och andra fälgar. Snygg är den!

        Jo den börjar bli fin 🙂

        #265630
        Janne248
        Deltagare

          Riktigt fin! Vad har du för planer för dänna? Kompressor? Har sett nån som hade en såndär minivinge i bak av M3 typ. Bara som en liten flärp. De va snyggt.

          Nu är jag iofs insnöad på Subaru, menar du något i stil med denna?

          Add-on på orginal vingen?

          #265631
          Janne248
          Deltagare

            Lite bilder på bilen från helgen 🙂

            Tjejen fotar och jag som alltid hamnar i långa konversationer med trevligt folk 🙂

            Nice!

            Vad har du för hjulvinklar på den där då?

            #265653
            Fricke.w
            Deltagare

              Nice!

              Vad har du för hjulvinklar på den där då?

              Tror Joakim menar ank stjärten från typ Toyota TRD, som ersätter orginal vinge 🙂

              Kör orginal hjul vinklar på spindlarna, men där emot typ max på coilover plattan.

              Och behövde inte ens röra skärm kanterna, då dom är valsade orginal 🙂
              Ganska imponerande ändå tycker ja, att dom sväljer 18×9,5 et20 utan att skrapa i de minsta i skärm kanterna.

              #265791
              nilbri
              Deltagare

                Snygga lysen i bak. Original är det enda jag inte gillar.

                #265654
                Fricke.w
                Deltagare

                  Snygga lysen i bak. Original är det enda jag inte gillar.

                  Då är vi 2 😀

                  Tycker Toms och buddyclub baklysen är finnast, men dom här får duga.

                  #265655
                  Fricke.w
                  Deltagare

                    Ett litet klipp på Isis performance titan axel back avgaset.
                    kommer att kompletteras med 2,5″ rostfritt resterande bit, köpte på mig 2m rör och 4st 90graders svets böjar från magnaflow här om dagen, sen är de en wibrant 200cel race katt på väg också, som ska svetsas in på en topspeed pro1 over pipe och after pipe, sen blir de då nameless performance grenrör eller tomei, har inte riktigt bestämt mig än där.
                    Men klart är att de blir en mappning när allt är klart med ecutek race rom på E85 😀

                    http://www.youtube.com/watch?v=9hoY9u6GwO0

                    Riktigt dåligt ljud så ni får nog höja av bara fan, kannske skulle tagit ur kameran ur plast höljet nästa gång.
                    OBS bilen är kall och varvas bara till 2300rpm!!

                    #265745
                    Hempo
                    Deltagare

                      Lät jäkligt fint, intressant och höra hur den låter på högre varv… 😉

                      #265656
                      Fricke.w
                      Deltagare

                        Lät jäkligt fint, intressant och höra hur den låter på högre varv… 😉

                        De kommer de kommer 🙂
                        Har precis kört in bilen i helgen, så äntligen får man varva lite mer med den 😀
                        Ska försöka hinna att svetsa i hop resterande från katten i påsk, om jag hinner få delarna.
                        Så ska vi nog kunna göra en ordentlig film efter de 🙂

                        #265657
                        Fricke.w
                        Deltagare

                          Fick ett litet packet från US and A i veckan.

                          Han få dit Perrin hjulet och Grimspeed broms stoparn i fredags, tog vell cirka 15min allt som allt, då jag var så grymt skruvar sugen 🙂
                          Glömde tyvärr ta någon bild på broms stopen.

                          Fick även mina rostfria rör och böjar, tyvärr var den utlovade rostfria ljud dämparen från magnaflow inte rosfri 🙁 så lämnade snällt tillbaks den, men de positiva är ju att nu köpper jag en apeltracing i stället 🙂

                          Flänsarna till avgaset ligger på jobbet och väntar, så hoppas kunna bygga lite till helgen.

                          Bemödade mig även att röktona back lyset i nederkant på toyotan och lacka Idlers på däcken med plasti dip, trode jag var smart där och tänkte att plasti dip är ju typ gummi och skulle följa däckets rörelse och inte spricka som färg.
                          Ack så fel man kan ha 😀 när jag kom ner på lördag morgon och skulle maskera av och på med skiten för avfärd mot Barkarby, så kunnde jag plocka av bokstäverna hella från gummitm så de är bara att göra om och göra rätt 🙁

                          #265658
                          Fricke.w
                          Deltagare

                            Lyckades hinna med att göra 2st flänsar på jobbet i onsdags i alla fall.
                            Så nu återstår bara att vänta in en appeltracing dämpare, sen drar avgas bygget i gång i alla fall 🙂

                            #265746
                            Hempo
                            Deltagare

                              Kul! Vilken dämpare blev det tillslut?

                              #265659
                              Fricke.w
                              Deltagare

                                De vet jag inte riktigt än, har satt både mekonomen och meca här hemma på att skaffa fram en, skulle höra av sig när dom visste priser och så vidare 🙂

                                #265747
                                Hempo
                                Deltagare

                                  De vet jag inte riktigt än, har satt både mekonomen och meca här hemma på att skaffa fram en, skulle höra av sig när dom visste priser och så vidare 🙂

                                  Skrev du inte i inlägget innan att du satt och väntade på en appelracing-dämpare? :confused:

                                Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 172 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.