Visar 15 inlägg - 391 till 405 (av 480 totalt)
  • Författare
    Christian S
    Deltagare

står

¤ Sommarhjul #1
      Fälg: OZ Ultraleggera HLT | 19×8″ | 9.3kg/st | ET35, 41 eller 45 – (grafitgrå)
      Däck: Toyo Proxes T1-S 225/35

http://www.garaget.org/?car=384282

tendency
      Deltagare

Fina fälgar! Men varför så smala däck?

För att de kommer att sitta som ett j*vla smäck, that’s why. 😀 Konstiga funderingar du har jämt.

Norbius
        Deltagare

För att de kommer att sitta som ett j*vla smäck, that’s why. 😀 Konstiga funderingar du har jämt.

What he said 🙂

Christian S
          Deltagare

Ja men nu kommenterade jag ju såklart hans nya fälgar.

inte lätt att veta då du skrev det utan att citera eller liknande efter bilderna på hans wrx och då antar iallafall jag att man kommenterar det senaste inlägget vilket i detta fallet var bilderna på bilen inte nått inlägg längre upp i tråden :rolleyes:

Turbovin
            Deltagare

Sen är det rätt skönt att ha frigång till skärmkanterna till skillnad från många numera som tycker det är häftigt att skrapa sönder skärmarna på fina helt rostfria karosser. Man ska ju kunna pressa bilen utan att riskera skrap tycker jag. Tycker inte det behövs så extremt breda däck på så lätta bilar, det svänger rätt ok ändå.

tendency
              Deltagare

Sen är det rätt skönt att ha frigång till skärmkanterna till skillnad från många numera som tycker det är häftigt att skrapa sönder skärmarna på fina helt rostfria karosser. Man ska ju kunna pressa bilen utan att riskera skrap tycker jag. Tycker inte det behövs så extremt breda däck på så lätta bilar, det svänger rätt ok ändå.

Håller med. Men jag har gått mer och mer mot lägre och lägre stuk med tiden, så numera kör jag så lågt som jag någonsin har gjort med en Impreza. Dock inget skrap i skärmar vad jag har märkt under min provkörning. Säkert skrapar det när man pressar bilen. Dock så tycker jag att man till gata inte nödvändigtvis måste ha ett stuk som måste kunna köras hårt med, det kan man ha andra hjul till. 🙂 Men vi får se hur länge jag orkar köra såhär lågt.. numera måste jag sicksacka över vissa farthinder, haha! Som tur är, är ju ett annat stuk bara en hjulinställning bort.

tendency
                Deltagare

STi med nya skor igen! Och fitment installed by Totte. Blev lite svårare att ta sig över vissa farthinder, trottoarkanter osv. :p Snyggt blev det.. 😎

Baardh
                  Deltagare

Blev snyggt!

tendency
                    Deltagare

Blev snyggt!

Tackar! Får se hur länge man orkar åka så lågt. 😀

Lindbloom
                      Deltagare

Snyggt! Men du får ju ner han mer fram å bak, fortfarande frigång ju

Norbius
                        Deltagare

tendency
                          Deltagare

Norbius
                            Deltagare

Hahahaa! 😀 Lugn nu, Mistrarna lowest’n’slowest, jag vill kunna köra bilen också. :* :* :*

hahaha 😀

tendency
                              Deltagare

😀

tendency
                                Deltagare

Planen är att någon gång byta ut åtminstone framstolarna, men eventuellt byta ut eller förändra hela inredningen i STi‘n. Tycker inte att den blå alcantaran passar med den gröna utsidan. Har varit på jakt efter svart helskinn från Impreza 2001-2007 (WRX eller Spec D) eller dom svarta STi-stolarna från Spec C, men har inte funnit något!

Jag har den svarta skinninredningen i min WRX, och hade bytt hela inredningen mellan mina bilar – om det inte var så att baksätet är olika i sedan och kombi! 🙁 Men har iallafall testat att skifta framstolar nu, mellan STi och WRX. Och min plan på att få bort det blåa i STi‘n känns helrätt, det ser riktigt sjysst ut med dom svarta stolarna. Har även slängt ut STi‘ns baksäte, men har ingen bild på det (är väl inte så mycket att se ändå). Så om någon sitter med svart skinn i sin Impreza och vill byta mot STi-inredning – hojta till. 😉

WRX‘ens skinnstolar i STi‘n. Fantisera att även matta och dörrsidor är svarta, läckert va?

STi-stolarna i WRX. Skulle kunna leva med det. 😉

Visar 15 inlägg - 391 till 405 (av 480 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.